Jak to możliwe i dlaczego tak jest?

zollw Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.06.2011, 13:46    Pytanie
Witam , Gram Chelsea Londyn mam drugi sezon ale nimi gram dopiero od pół roku (mam dokładnie 1 stycznia 2012r) miałem 21 meczy bez porażki , dwa remisy tylko , Man Utd i Arsenal po 4-0 wygrane na wyjeździe wszystko pięknie i ok .
Do ligi awansowało Leeds United które przegrało wszystkie 18 meczy a ze mną potrafili wygrać chociaż że ich najmniejsza porażka wynosiła 3-0 -,-
I po tej porażce wszystko się posypało z zespołem i nie potrafię ich pozbierać ;/
Macie jakieś rady na to?

szycha333 Partyzant

0
07.06.2011 14:48    #1
Standardowa sytuacja...
Gra ci mówi "Taki z ciebie kozak? To patrz na to" i na złość robi żebyś przegrywał... U mnie tak było że 1 mecz przegrałem i wszystko wracało do normy. Sprawdź czy ten mecz zawsze przegrywasz: Wczytaj sejwa i idź na urlop na jeden dzień, jeśli przegrasz ten mecz 4/5 razy to jest to co wyżej napisałem...

Edit:Ewentualnie mogli twoją taktykę rozpracować

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 07.06.2011 o godz. 14:49

majcherczyk Partyzant

0
07.06.2011 17:27    #2
A według mnie to wcale nie gra robi 'na złość':
Zespół który ma 21 meczy bez porażki i bezproblemowe zwycięstwa z najlepszymi ma problemy na zmobilzowanie się na spotkanie z ogonem ligi. Zapewne Twoi piłkarze uwierzyli, że nawet się nie muszą spocić, żeby wygrać z taką drużyną. Na mecze z ogórkami staraj się wystawiać piłkarzy, którzy na codzień się nie łapią do pierwszego składu ( grasz Chelsea, wiec napewno masz szeroki skład), do tego bądź bardzo wymagający w rozmowach motywacyjnych. Jak pierwsza połowa będzie wyglądała słabo, to nie bój się zafundować ostrej pogadanki - bardzo często przynosi ona świetny skutek :)

A sprawa posypania się zespołu po porażce - normalna kolej rzeczy, Twoi grajkowie zostali brutalnie sprowadzeni na ziemię i mogą sobie z tym mentalnie nie radzić. Czasami pozbierają się odrazu, czasami zajmie im to kilka meczy.