PROBLEM Z PRZEDLUZENIEM KONTRAKTU

Donci Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.07.2011, 17:42    Pytanie
Czesc mam problem gram Zniczem Pruszków mam rok 2025 od 7/8 lat zdobywam wszystko co mozna w polskiej lidze jestem na 25 miejscu rankingu klubow europejskich moi zawodnicy sa szczesliwi ze graja w moim klubie ale malo z nich chce przedluzyc kontrakt , niekiedy przechodza do klubu gorszego od mojego i slabszej ligo obeznie polska liga jest na 14 miejscu i Mistrz kraju gra od razu w fazie grupowej ligi mistzrów :) co zrobic zeby te ubeki podpisywali kontrakt w wiekszosci z nich jestem w uwielbionych >??

A i czy mozna pozyskac 16 latka zeby przeszedl do mnie w wieku 16 lat a nie 18 i jak to sie robie jesli mozna ?

Finrod Partyzant

0
18.07.2011 17:52    #1
Co do pierwszego problemu, to może masz za małą reputację. Wygrywanie tylko w lidze może być za małym postępem. Spróbuj wygrać coś w Europie. Ja wygrałem 2 razy Ligę Europy, a i tak niektórzy zawodnicy nie chcą podpisać kontraktu i uciekają na przykład do Karpat Lwów... Jedynym lekiem na to jest ich sprzedaż, jeśli nie chcesz tracić pieniędzy i szukanie nowych.

Co do drugiej sprawy: można. Po prostu musisz znaleźć takiego zawodnika i go kupić. Ograniczenie transferów od 18 lat jest w Brazylii na pewno. Tam jest taki przepis, że tylko po skończeniu 18 lat mogą wyjechać za granicę. Więc jak kupujesz kogoś z Brazylii, to tak będzie. W innych krajach już chyba nie. Ja na przykład kupiłem 16-letniego obrońcę z Francji, więc jest to możliwe.

PDrasta Młody aktywista

0
18.07.2011 18:04    #2
To, że nie chcą przedłużyć to już nie twoja wina. Tak już jest w FMie że liga polska jest słaba, 14 miejsce w rankingu lig to nie jest zbyt wysokie miejsce :P [obecnie chyba 25 miejsce, o ile się nie myle] więc po 15 latach gry możnaby coś więcej osiągnąć :P w roznych krajach sa rozne zabezpieczenia, akurat tego nie mozesz sciagnac ponizej 18 lat, z innego kraju będziesz mógł.
Jednych to razi, a innych zachwyca