rozczarowanie

zollw Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
14.11.2011, 16:33    Pytanie
Jestem trochę rozczarowany mechaniką FM 2012.
Po pierwsze: Sprowadziłem piłkarza do Lecha Poznań, Klasy światowej a tu nawet nie zaproponowali żeby zwołać dla niego konferencji prasowej -,- Jesto to stary piłkarz ale głównie chodziło mi o zarobienie pieniędzy na sprzedaży koszulek itp a tu nic ;o we wcześniejszych wersjach FM'a mi się to bardziej podobało niż jest teraz , ale cóż.
Po drugie: Kto mi wytłumaczy taką sytuację:
mecz Lech Poznań - Polonia Warszawa
Strzały: Lech - 42 , Polonia - 2
Celne S: Lech -30 , Polonia -2
Gole: Lech -1 , Polonia - 2
Gole dla Poloni strzelił napastnik z wykończeniem 8 i opanowaniem 11 , moi zawodnicy byli skoncentrowani przed meczem i w przerwie zmotytwowani wszyscy . Najlepsi moi napastnicy Rudnevs i Ezechiel co chwile strzelali , ale nic to nie dawało i tak jest w każdym meczu ;/ są ustawieni jako kompletni napastnicy . gram trzema taktykami które są opanowane najlepiej jak już można .
Jest to dla mnie nie zrozumiałe , fakt czasem wygrywam 6-1 , ale to raz na sezon a takie mecze mam co chwile , albo ledwo wygrywam albo przerywam i się denerwuje ;/
Po trzecie: Legia Warszawa miała 17 meczy z rzędu wygrane , ale gdy ich pokonałem to wszystkie do końca sezonu przegrali po dwa zero i w każdym meczu bramki strzelał tylko jeden zawodnik tak jak u mnie Rudnevs strzelił im dwie to inni napastnicy im też tak robili . Bugów ta gra ma pełno i powinni to jak najszybciej poprawić , a i jeszcze miałem bug że na 3 dni miałem zamknięte okno transferowe bo dostałem wiadomość że zamiast zaczynającego się okna transferowego 1.07.2012 to ono się wtedy zamyka
-,-

Czy Wy też jesteście rozczarowani nowym FM , może macie jakieś inne podobne problemy ? Albo jakieś rozwiązania na moje ? Nie chce rozpoczynać nowej kariery ponieważ dałem sobie określony cel zdobyć z Lechem LM lub LE :D

techniczny Młody aktywista

0
14.11.2011 18:26    #1