Witam.
Postanowiłem zakupić Fm'a 2012 "po 3 patchu" ale jak się w siąknie w FM'a to ciężko takie obietnice spełnić. Oczywiście pomyślałem, że skoro kupować to najtaniej jak się da.A jeśli kupując grę z płytą i tak musze bawić się w steam to może kupić sam klucz i zaoszczędzić kilka dyszek?? Stąd moje pytanie - czy kupno klucza steam - cena ok. 65 zł niesie ze sobą jakieś niebezpieczeństwa ?? Widziałem aukcje z samymi płytami bez kluczy - kolekcjonerskie -taka płyta nic nie daje bez klucza. A w drugą stronę ?? Czy posiadając klucz (zakładam że sprzedający może mieć kopię) otrzymuję grę na własność , czy każdy znający klucz może ją sobie przenieść na swoje konto steam ??
Jak się ma sprawa z używanymi grami ?? czy gość spisując sobie klucz i sprzedając grę (płyta klucz) może sobie bezkarnie korzystać z kopii, czy przenosząc grę na swoje konto (słyszałem że tak się da) mogę ją jakoś zabezpieczyć, że osoba posiadająca skan klucza nie przywłaszczy jej powiedzmy miesiąc po zakończeniu aukcji ??
Prosiłbym kolegów o radę - gram raczej casualowo (nie licząc FM'a) i ze STEAM-em miałem do czynienia tylko raz - jak pękła mi płyta z FM2009 i aby go zainstalować użyłem STEAMA i klucza z pudełka
ps. Sklepy z grami sprzedające klucze - skąd się one biorą ?? SEGA udostępnia sklepom same klucze bez nośnika w niższej cenie ??
Patrzyłem ceny przez STEAM - taniej wychodzi kupić w MM czy innym Empiku wraz z nośnikiem, a tu oferty na sam klucz w niższej cenie.
Postanowiłem zakupić Fm'a 2012 "po 3 patchu" ale jak się w siąknie w FM'a to ciężko takie obietnice spełnić. Oczywiście pomyślałem, że skoro kupować to najtaniej jak się da.A jeśli kupując grę z płytą i tak musze bawić się w steam to może kupić sam klucz i zaoszczędzić kilka dyszek?? Stąd moje pytanie - czy kupno klucza steam - cena ok. 65 zł niesie ze sobą jakieś niebezpieczeństwa ?? Widziałem aukcje z samymi płytami bez kluczy - kolekcjonerskie -taka płyta nic nie daje bez klucza. A w drugą stronę ?? Czy posiadając klucz (zakładam że sprzedający może mieć kopię) otrzymuję grę na własność , czy każdy znający klucz może ją sobie przenieść na swoje konto steam ??
Jak się ma sprawa z używanymi grami ?? czy gość spisując sobie klucz i sprzedając grę (płyta klucz) może sobie bezkarnie korzystać z kopii, czy przenosząc grę na swoje konto (słyszałem że tak się da) mogę ją jakoś zabezpieczyć, że osoba posiadająca skan klucza nie przywłaszczy jej powiedzmy miesiąc po zakończeniu aukcji ??
Prosiłbym kolegów o radę - gram raczej casualowo (nie licząc FM'a) i ze STEAM-em miałem do czynienia tylko raz - jak pękła mi płyta z FM2009 i aby go zainstalować użyłem STEAMA i klucza z pudełka
ps. Sklepy z grami sprzedające klucze - skąd się one biorą ?? SEGA udostępnia sklepom same klucze bez nośnika w niższej cenie ??
Patrzyłem ceny przez STEAM - taniej wychodzi kupić w MM czy innym Empiku wraz z nośnikiem, a tu oferty na sam klucz w niższej cenie.
//Edytowano 1 raz, ostatni raz 28.11.2011, 22:03
Najnowsze posty