Kilka pytań

Dante17RM Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
13.02.2012, 17:48    Pytanie
Witam ;) jestem nowy w Football Manager i mam kilka pytań ;-)

1. Edytor do gry mi nie działa ;/ co można z tym zrobić?
2. Co to jest "Transfer praw ligowych" ( czy jakoś tak )
3. W "Treningu" widzę że poszczególne działy ( atak, strzały itp. ) widzę gwiazdki.. ich ilość od czego zależy?
4. Jakie Skille Trener od np. Ataku powinien mieć wysokie ?
5. Jakie Skille powinien mieć Rozgrywający? ;) ( Chodzi mi o kandydata do Realu Madryt )

Dzięki z góry za odpowiedź ;-)

Tobi18 Młody aktywista

0
13.02.2012 18:34    #1
3. Od umiejętności trenera (patrz pkt. 4.)
4. Przede wszystkim determinacja, motywowanie, poziom dyscypliny (to się tyczy każdego trenera) i trening ofensywny.
5. Drybling, podania, błyskotliwość, kreatywność, dużo by pisać, na pewno kogoś znajdziesz.

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 13.02.2012 o godz. 18:34

http://tobi18.cmrev.com/blog.html - zapraszam do śledzenia mojej kariery Interem Mediolan w FM16.

Rafał9595 Revolution Update Team

Grupa: Moderator
0
13.02.2012 19:38    #2
1. Jak to Ci nie działa? Opisz błąd. Ewentualnie, odinstaluj i pobierz jeszcze raz ze steama
Filozofia nic nie daje, niepotrzebnie stwarza dodatkowe pytania zamiast na nie odpowiadać

Falcon Przodownik pracy

0
13.02.2012 20:19    #3
Ad 3,Ad 4
Polecam ten artykuł
http://www.centr(...)l?page=1
Ad 5
gra bez piłki, gra z 1 piłki, podania technika, kreatywność, decyzje, przewidywanie, technika. Najlepiej zobacz sobie atrybuty jakiegoś rozgrywającego np. Van Der Vaarta, Sneijdera, Ozila
"Dziś tylko zwycięstwo i nic nie wchodzi w grę"

madrid7 Partyzant

0
13.02.2012 20:37    #4
masz ozila kake czy zawsze z wypozyczenia canalesa jeszcze tam sahin moze grac albo di maria
VAMOS REAL!
HALA MADRID!

Kleyo Ekspert

0
13.02.2012 20:39    #5
1. Jaki komunikat błędu?
2. W jakiej to masz lidze? Na moje to coś związanego z MLS, ewentualnie ligą włoską