Problem z budżetem

Szpak10 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
17.02.2012, 12:52    Pytanie
Witam od razu może na wstępie powiem że nie dawno zacząłem grać w FM, a więc można powiedzieć że jestem na razie amatorem.
Moja sytuacja wygląda następująco, sezon zacząłem w II lidzie zachodniej drużyną Chojniczanka Chojnice, porobiłem kilka transferów i awansowałem do I ligi. Mój problem polega na tym że przydałoby mi się kilku mocniejszych zawodników, a kasy na transfery nie mam.
Myślę że nie ma sensu sprzedawać graczy z mojego zespołu, ponieważ nie są za bardzo wartościowi no może poza jednym który jest warty 80tys bodajże tylko że on ma 19lat i chyba lepiej zachować go w klubie żeby się jeszcze rozwinął, zresztą jest to zawodnik pierwszego składu.
Zarząd na żadne transfery nie chcę dać siana.
co robić???

Bobilo Partyzant

0
17.02.2012 12:58    #1
Po pierwsze po takich zespołach nie spodziewaj się budżetu powyżej 1mln ojro, przynajmniej we wczesnym stadium gry ;). Żeby zwiększyć go legalnie najlepiej spróbuj awansować do Ekstraklasy, dojdź gdzieś dalej w PP. Ogólnie zwiększ markę klubu - może wtedy zarząd będzie skłonny wyłożyć większe pieniądze. Nielegalne sposoby(ja je tylko podaje, nie używam!) : FMRTE bądź trick z drugim menadżerem.

eFeM_maniac Partyzant

0
17.02.2012 13:05    #2
Wszystko zależy od tego, jaki masz cały budrzet klubu, jeśli niski, a więcej klub traci niż wydaje, to napewno od zarządu kasiorki nie dostaniesz.