Kilka pytań

Matii201 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
25.02.2012, 23:21    Pytanie
Witajcie.
Mam do was kilka pytań, gdybyście mogli prosiłbym o odpowiedź.
1. Od czego zależy jakośc newgenów ? Tak żeby np. bardzo dobrzy newgeni tworzyli się w słabym klubie. Czy ma na to wpływ jakich mamy trenerów zatrudnionych w drużynie u19 ?
2. Ma ktoś może facepack 2-giej ligi hiszpańskiej, jeśli nie to poprosiłbym o sam facepack Almerii.
3.Wiele bramek tracę w końcówce, jak temu zapobiec ? Robię zmiany ale to nic nie daje. Gram Kontrolą( jestem początkującym graczem więc raczej wszystko domyślnie zostało)
4. Jak zarabiac w lidze w której niema nagrody za miejsce ? Mowa tutaj o lidze hiszpańskiej, gram Espanyolem więc w LM jak narazie nie zarobię.
Jeśli popełniłem jakiś błąd to przepraszam, to mój pierwszy dzień na tej stronie. Mam nadzieje że takich było stosunkowo mało.

leo21 Młody aktywista

0
25.02.2012 23:29    #1
1. Od trenerów juniorów, szkółki jaką masz w klubie, reputacji klubu, kraju.
3. Zmień na defensywe, daj grę na czas, grę piłką i z dala od obrońców.
4. Ale i tak zarabiasz na koniec ligi za miejsce zajęte w rozgrywkach. Organizuj turnieje sparingowe, pozbywaj się pilkarzy z dużymi kontraktami a ch*** grają a takich jest wielu, poproś zarząd o większą kasę :D

Matii201 Partyzant

0
26.02.2012 13:00    #2
4. Tak ale jak w lidze w której gram(hiszpańska) niema na koniec sezonu nagrody pieniężnej za zajęte miejsce w lidze ?
To też coś dostanę czy nic ?

samir92 Żołnierz frontu ideologicznego

0
26.02.2012 13:02    #3
Dostaniesz dużo kasy za prawa do transmisji, a wysokość kwoty, którą Ci dadzą jest zależna od sukcesów we wszystkich rozgrywkach.

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.02.2012 o godz. 13:03

Darkness... for me is where I shine

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE