ALE FRAJDA

kali22 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
12.07.2006, 11:49    Pytanie
zawsze grajac w fm'a kupowalem zawodnikow znanych,tzn talento ale ostanio grajac napoli soccer sprobowalem sam sie pomeczyc i cos znalezc.efekt byl niesamowity!zatrudnilem scouta z chelsea(nie wiem jakim cudem sie zgodzil ale przyszedl jako asystent) i koles mi wyszukal takich zawodnikow (do lat 21) ze srednimi notami. po 3 sezonach ci zawodnicy sa warci miliony,a zadnego nazwiska wczesniej nigdy nie slyszalem!!!noty maja nieziemskie a graja fantastycznie.nie wiem dlaczego ale musiale sie tym pochwalic bo gram juz od kilku lat ale nigdy nie czulem takiej satysfakcji z tego co udalo mi sie samemu osiagnac!

Fabregas Proletariat

0
12.07.2006 11:52    #1
Jakież to podniecające
Jesteś moim idolem !!!

obserwator Krzewiciel myśli rewolucyjnej

0
12.07.2006 11:57    #2
zalosne.. jest temat na przechwalki i tam mozesz sie podniecic wynikami i wyladowac swoja satysfakcje...

Mietek15 Partyzant

0
12.07.2006 12:00    #3
jaqb - dajesz klawisz(bez skojarzeń :p) F7|||| kali22 jak możesz to podaj nazwiska tych grajków może coś skorzystam w romie

Reaper były Minister Spraw Zagranicznych

Grupa: Ekspert
0
12.07.2006 14:20    #4
Uh, jest temat do przechwałek...
myspace.com/marneszanse

Temat zamknięty.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!