Problem z wysłaniem składu do Europejskiego Pucharu Mistrzów

piter658 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
09.08.2012, 16:32    Pytanie
Mam problem ze zgłoszeniem składu swojej drużyny do LM. Gram FC Porto i gdy wybieram skład , wyskakuje ,że muszę wybrać minimum 4 zawodników wyszkolonych w klubie . Mam niby tylko 2óch. Brałem ofc juniorów i zawodników z drużyny rezerw ,ale nadal jest tylko tych 2óch. Nie jestem jakimś laikiem w te klocki jeśli chodzi o FM , ale szczerze mówiąc takiej sytuacji to jeszcze nigdy nie miałem. Nie mam pojęcia co mam z tym zrobić . Stoję w miejscu przez to , nie mogę grać. Bardzo Was proszę o pomoc.

gmickey92 Partyzant

0
09.08.2012 16:42    #1
Nie zgłaszaj 25 tylko 23 zawodników i już :)

// Edytowano 6 razy, ostatni raz 09.08.2012 o godz. 16:44

stefan1984 Młody aktywista

0
10.08.2012 09:12    #2
Zawodnik wyszkolony w klubie, wychowanek, to taki, który w wieku do 21 lat przez co najmniej trzy sezony był zawodnikiem Twojego klubu. Jeśli zgłaszałeś juniorów, to nie byli oni zaliczani do Twoich wychowanków, staną się nimi po trzech sezonach. Można wybrać tryb widoku, który pokaże Ci kiedy dany piłkarz stanie się, w myśl przepisów, zawodnikiem wyszkolonym w Twoim klubie. Żeby zgłosić skład, będziesz musiał zgłosić tylko 23 piłkarzy w wieku powyżej 21 lat, i zostawić 2 wolne miejsca, tak jak radzi autor postu wyżej. Jest tak w rzeczywistości, jakiś czas temu UEFA postanowiła w ten sposób wymusić na klubach stawianie na swoich zawodników i poprawienie pracy z młodzieżą.

// Edytowano 3 razy, ostatni raz 10.08.2012 o godz. 09:15

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!