Totalnie nowy

apator76 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
25.11.2012, 17:26    #1
Witam. Jestem totalnie nowy w FM. Gdzie w ogóle zapisuje mi gre na dysku? Nie moge znależć tego i jak sprawdzić czy mam tego patcha co wyszedł?

gadom1986 Partyzant

0
25.11.2012 17:43    #2
patch wgrywa sie sam po zalogowaniu do steam a gra wgrana jest w folderze steam

apator76 Partyzant

0
25.11.2012 18:05    #3
Ok.Chciałbym zadac kilka pytań:
1. Gdy wgrywam gre i zaznaczam ligi. Jak nie zaznacze to nie bedzie tej ligi w ogóle w grze? Czy bedzie ale najlepsze zespoły?
2. Mam obok napisane grywalna. Co to znaczy?

Kleyo Ekspert

Grupa: Moderator
0
25.11.2012 18:12    #4
1. Rozgrywki nie wybranej ligi będą prowadzone niejako w tle, bez możliwości ich podglądu, śledzenia statystyk itp. ale ktoś tam mistrzem tych rozgrywek będzie i zespoły z tego kraju będą grać w europejskich pucharach itp. O tym ile zespołów z danej ligi decyduje wielkość bazy danych, a także reputacja tych klubów. Np. przy dużej bazie na pewno będą wszystkie zespoły z Premier League, ale np. tylko kilka z Kazachstanu. Ale jeśli np. wybierzesz bazę niestandardową i np. dodasz sobie aktualnych reprezentantów Kazachstanu (nie mówiąc już o np. wszystkich graczach z obywatelstwem Kazachstanu) to klubów z tego kraju będzie więcej (albo nawet wszystkie).

2. Grywalna czyli, że będziesz mógł prowadzić kluby z tej ligi jako manager.
"Błędów nie popełnie tylko ten, kto nic nie robi" - Theodo­re Roose­velt

apator76 Partyzant

0
25.11.2012 18:19    #5
Ok. Dzieki. Ja chce grac tylko w Anglii. Więc zaznaczam dla pozostałych lig wtedy tylko podgląd tak? Zaznacze np 6 krajów. Anglia, Brazylia, Francja, niemcy, Hiszpania, Włochy. Grywalna dam tylko Anglie. Reszte jako tylko podglad. Wtedy tamte kraje będą miały baze danych dla wszystkich zespołow z 1 lidze np? Czy tylko dla powiedzmy 10?

Kleyo Ekspert

Grupa: Moderator
0
25.11.2012 18:57    #6