Strona

FM 14 - pierwsze wrażenia

 RyszRyba Partyzant

Postów: 5
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 16.10.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
21.10.2013 15:26    #201
Dwa matoły co czytać ze zrozumieniem nie umią.

 kijopek Partyzant

Postów: 61
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 01.12.2006
Skąd: Sosnowiec
Poziom ostrzeżeń: 0
0
21.10.2013 16:05    #202
Trening w FM14 to jakaś masakra, nic nie kumam o co tam chodzi i czy w ogóle da się reżimy wstawiać i dodawać do nich zawodników na odpowiednich pozycjach.

 zolahc Młody aktywista

Postów: 687
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 26.05.2010
Poziom ostrzeżeń: 0
0
21.10.2013 16:08    #203
ryba, jedni nie 'umią' czytać inni nie znają języka polskiego

 Wieczór Partyzant

Postów: 42
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 21.05.2011
Poziom ostrzeżeń: 0
0
21.10.2013 16:15    #204
Ja na razie nie zamierzam kupować Fm 2014. W serię gram od 2005 roku (wcześniej CM), ale ostatnią zakupioną przeze mnie była 2013, która i tak kurzy się na półce. Cały czas pocinam w 2012, bo FM 13 nie przypadł mi do gustu. Było w nim sporo błędów.
Najnowszej wersji raczej nie kupie (no chyba, że za dwa-trzy miesiące mi się coś odmieni), bo moim zdaniem "dwunastka" spełnia moje wymagania. Ja i tak nie korzystałem z tego całego trybu 3D, a do szczęścia nie są mi również potrzebne jakieś wypasione skórki. W grach tego typu chodzi przede wszystkim o grywalność i realizm. Gdybym chciał sobie oglądać wypasione mecze w 3D to kupiłbym Fifa Managera.

Będę czytał na bieżąco Wasze opinie o najnowszej części Fm'a, ale jednak na razie zostane przy świetnej części z dwunastką w tytule :)

 StanleyIpkiss Partyzant

Postów: 16
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 13.07.2012
Poziom ostrzeżeń: 0
0
21.10.2013 17:16    #205
Jestem po pierwszej zarwanej nocce. Moje pierwsze wrażenia na plus. Niestety nic nie jest idealne i SI nie ustrzegło się kilku byków.
PLUSY:
- gra (przynajmniej u mnie) działa szybciej niż poprzedniczka
- sezon zakończony 0 crash dump
- nie zawiesza się