Chcę,ale sam nie mogę tego ogarnąć :)

Gondrin Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.11.2013, 17:30    #1
Witam,
Niedawno postanowiłem,że spróbuje pograć w coś nowego padło na fm14 włączyłem grę i stwierdziłem że jestem w tym zielony jak wiosenny liść więc czas zobaczyć chociaż samouczki poczytać fora i zobaczyć o co w tym wszystkim chodzi. Niestety samouczki w grze przedstawiają naprawdę samą podstawę a na forach gracz nowy jak ja połapać się nie potrafi , w związku z tym stwierdziłem że zarejestruję się i poproszę o pomoc o co w tym wszystkim biega jak grać , czym zacząć i jak zorientować się w tych wszystkich cyferkach statystykach taktykach treningach itp, itd. Starałem się ale nie wiem czy mój iloraz inteligencji pozwolił mi tylko na założenie rodziny i spłodzenie syna a ogarnięcie tej gry jest poza jego granicami . Proszę o rady dla początkującego na co zwrócić uwagę, jak i co robić żeby coś osiągnąć .

chris000 Partyzant

0
18.11.2013 17:45    #2
Ja zaczałem grac od FMa 09.
Sam nie jestem jeszcze aż tak doświadczony, ale pewne mechanizmy już mam wyuczone, więc trochę podpowiem.
Jak zaczynam grę to:
1. Odbywam rozmowy z prezesem, aystentem i piłkarzami (zebranie).
2. Nie zgadzam się na budżet (chcę wiekszy).
3. Wchodzę w subskrypcje i usuwam większość niepotrzebnych lig, zostawiam tylko kilka.
4. Nie zgadzam się na sparing wewnętrzny, bo to bez sensu dla mnie.
5. Wchodzę w zadania współpracownikó (tam wedle wlasnego uznania sobie ustawiasz kompetencje, ja wole miec wszystko pod kontrola, wiec wiekszosc robie ja).
6. Przegląd składu i wystawiam na sprzedaż cały szrot: jeśli masz dobrego aystenta i mówi Ci, że zawodnik ma 2 gwiazdki lub mniej to od razu sprzedaj lub wypozycz.
7. Wyszukuję sztab szkoleniowy (scoutów, trenerów, fizjoterapeutów) i składam oferty. Rób to poprzez opcje wyszukaj.
8. Wysyłam scoutów zeby przeszukali wybranych przeze mnie piłkarzy.