Strona

Łatka do FM 2014

 ukipuki Partyzant

Postów: 57
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 17.10.2006
Skąd: ...in het oosten
Poziom ostrzeżeń: 0
0
29.11.2013 17:26    #141
[quote="PavS"]Gram Granadą i to 1 sezon tak więc wiesz. Jakby było dobrze to bym nie narzekał, ale gram w tę gierkę od dobrych 10 lat i umiem wychwycić błędy silnika i odróżnić je od moich błędów. Prawda jest taka, że twórcy dali nam zamiast gotowej gry, betę, którą będą terał łatali do lutego. Tak się nie robi, tym bardziej, że mili do poprawienia tylko silnik.[/quote]



Zawsze tak robili i zapewne robic będą. Wiem co piszę, bo gram w CM-FM od 14 lat,.

 Sierak Partyzant

Postów: 60
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 24.07.2008
Skąd: Bielawa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
29.11.2013 18:50    #142
Jestem pewny na 1000% że gdyby wypuszczono patcha który nic nie zmienia oprócz numerka wersji gry to i tak ludzie pisali by to co piszą :D Nie wiem jaki cel ma pisanie "jak gram w FM X lat, albo od czasów..." przecież to wam nie dodaje punktów reputacji :) Gra ma błędy i są rzeczy które mogłyby się w niej znaleźć ale myślę, że właśnie osoby tak ogarnięte w grze wiedzą, że nie wszystko da się po prostu wrzucić i dodać do gry.
Piszecie o becie gry która grywalna będzie w lutym z wielkim zdziwieniem, przecież tak jest zawsze i tu największe pretensję do Beta testerów bo klucze BETA nie są rozdawane aby sobie szybciej pograć tylko aby pograć, wychwycić błędy, przesłać je twórcą.

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 29.11.2013 o godz. 18:53

 dagobert Partyzant

Postów: 10
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 29.11.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
29.11.2013 20:12    #143