Studia

Frangles Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
02.02.2014 19:20    #51
Jeżeli chodzi o przemysł IT to pracodawców głównie interesuje co ty umiesz, a nie na jakiej uczelni studiowałeś i czego sie tam mogles nauczyc.
Licencjat to już w ogóle nie wyobrażam sobie jak ktoś po nim szuka pracy. Sam mam wykształcenie średnie, z maturą i dyplomem technika.
Znam dużo przykładów jak ludzie pracują jako młodsi programiści np. w Niemczech i zarabiają kilka tys. euro miesięcznie bez studiów, bo sami nauczyli się kodzić. A co do samego studiowania to sam studiuję, dla siebie, bo chcę, w najlepszym wypadku 3,5 roku bezstresowego życia (oprócz sesji oczywiście :D) . Ciężko mi sobie wyobrazić studia, bo rodzicom sie tak zawidziało, że ktoś na studia musi iść żeby wykształcenie zdobyć.
Jeżeli skończe studia to zastanowię się nad następnymi, tym razem związanego ze sportem, też dla siebie. Mam znajomego, który swoją przyszłość poważnie wiąże ze sportami walki, ale interesuje się filozofią i ją studiuje. Pozdro

Gallacher Partyzant

0
02.02.2014 19:30    #52
idzie podyskutować ale bez uszczypliwych określeń typu"kabaret" ja nic do studentów nie mam bo każdy podążą swoją drogą i sam chciałbym pójść na studia a jako pracownik zajmuję się : sieciówkami.grafiką i programowaniem czyli tym co jest powiązanie de facto z IT.Jest to wątek o studiach o mówię w kwestiach studiów i tyle i nawet nikogo nie obrażam zresztą żeby nie było to chce jeszcze raz się spytać jak z tym podziałem wiekowym.Jest szansa ? czy wiek ma znaczenie ? bo ja zawsze myślałem że na studia mogą dostawać się te same roczniki jak w rekrutacji do gimnazjum czy podstawówek ?:) chociaż zaraz znowu przeczytam że nie wiem co wypisuję :)
MANCHESTER UNITED & SCOTLAND 4EVER ♥
http://www.youtu(...)3eVw_QhA - Mój Kanał Piłkarski na You Tube :) Zapraszam !!!

Gigliati Partyzant

0
02.02.2014 19:41    #53
Państwowe uczelnie na studia dzienne przyjmują na podstawie wyników uzyskanych na maturze - bez względu na wiek.