crash dumps

 lukste Partyzant

Postów: 48
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 11.02.2008
Poziom ostrzeżeń: 0
0
14.06.2014, 20:41    #1
Jestem fanem tej gry od FM 04. Co rok poświęcam swoje pieniądze na zakup jeden ,jedynej gry w którą gram.

Ale takiego gówna jak FM14 jeszcze nie było!!!
Przy wszystkich aktualizacjach jakie oferował steam , ciągle wyskakuje mi crash dumps. Do początku pazdziernika było ok , a teraz mam 23(!!!!!!!) crash dumps!!!! zaraz po zakończonym meczu ,zanim zdąże zapisać gre wyskakuje kolejny.Jedną kolejkę przebrnąłem udając się na urlop.Ale do chuja wafla nie po to kupuje gre ,żeby ciągle na urlop chodzić!

Ma ktos jakies propozycję rozwiązania tego , bo jak gram od 10 lat ,to czegoś takiego nie doświadczyłem!
To jest kpina z ludzi,którzy uczciwie kupują gre!
Jesli nadal będzie takie olewanie graczy ,to na bank już nigdy nie wydam swoich pieniędzy na tą grę!

 maciejgluszek Partyzant

Postów: 60
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 16.10.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
14.06.2014 20:47    #2
Ja miałem do tej pory 2 crash dumpy. W pierwszym sezonie gry jeden, ale wczytałem ponownie save i poszło.
Dzisiaj, w trakcie 3 sezonu, pojawił się zaraz po meczu kolejny crash dump i wczytywanie ponowne nic nie dało ponieważ się pojawiał po tym samym meczu cały czas. Zrobiłem weryfikację plików lokalnych gry w Steam i przy kolejnej próbie poszło. Naprawiło niby ponad 200 plików w tym główny .exe gry (nie wiem w jaki sposób mógł się popsuć).
Sugeruję próbę weryfikacji plików gry poprzez Steam.

PS. Ustwiłem zapisywanie gry co 2 tygodnie i tworzenie każdego save'a jako nowy plik (tak dla pewności)

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.06.2014 o godz. 20:49

 piotrp504 Partyzant

Postów: 738
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.06.2012
Skąd: Blisko Krakowskiego Smoka
Poziom ostrzeżeń: 0
0
15.06.2014 10:47    #3