Cześć! Zapewne każdy z was pamięta zabawę Sebika czyli Twój wirtualny piłkarz. Niestety Sebik zniknął. Po tym jeszcze parę osób starało się wznowić serię ale nikt nie dał rady. Teraz ja chciałem podjąć próbę wznowienia tej zabawy. Pamiętam iż sam byłem uczestnikiem jednej z tych zabaw i sprawiało mi to naprawdę wiele radośći . A więc jeśli jest ktoś chętny do zabawy do zapraszam do wypełnienia formularza . Udział w zabawie weźmie pierwsze 12 osób . Tak wiem , że mało ale jest to bardzo długie zajęcie więc nie chcę brać na siebie za dużo. Odcinek w którym pokażę jak się prezentują wasze gwiazdy pojawi się godzinę po stworzeniu! Jeśli ktoś byłby chętny do pomocy to niech napiszę na pw. Od razu ostrzegam nie jestem specjalistą czy grafikiem a więc wszystkie screeny itp nie będą idealnie zrobione ale zrobię wszystko co w mojej mocy Wszyscy zaczną z CA I PA na poziomie 60 . Dowolne każde ligi.FM 14
Formularz:
Imię i Nazwisko:
Narodowość (nie trzeba być polakiem, można podać drugą narodowość):
Data Urodzenia:
Miasto Urodzenia:
Języki obce (proszę wybierać z głową, 14-letni Polak nie będzie znać języka Rumuńskiego perfect, a Anglik w tym wieku nie pozna tak dobrze chińskiego):
Wzrost:
Waga:
Preferowana Noga:
Pozycja (max 3):
Atrybuty (100 pkt do rozdzielenia, np. Szybkość 20, Strzały z Dystansu 15):
Ulubione zagrania (max 2 z: http://img.pl/medium/bMh.png):
Ulubieni Ludzie (max 5):
Nielubieni Ludzie (max 5):
Ulubione Kluby (max 5):
Nielubiane Kluby (max 5):
Liczę na zainteresowanie z waszej strony tym projektem. Zapraszam do zapisów!
Formularz:
Imię i Nazwisko:
Narodowość (nie trzeba być polakiem, można podać drugą narodowość):
Data Urodzenia:
Miasto Urodzenia:
Języki obce (proszę wybierać z głową, 14-letni Polak nie będzie znać języka Rumuńskiego perfect, a Anglik w tym wieku nie pozna tak dobrze chińskiego):
Wzrost:
Waga:
Preferowana Noga:
Pozycja (max 3):
Atrybuty (100 pkt do rozdzielenia, np. Szybkość 20, Strzały z Dystansu 15):