Strona

Football Manager 2015 - wrażenia

 myfunnygame Żołnierz frontu ideologicznego

Postów: 2972
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.11.2012
Skąd: Katowice
Poziom ostrzeżeń: 0
0
22.11.2014 00:13    #441
[quote="chickenup82"]dla mnie gra jest ok. gram w każdą od 1998roku. i jest coraz lepiej. scouting, rozmowy meczowe, grafika (lekko zmieniła sie od 98) :D
przeczytałem forum od a-z i mam kilka spostrzeżeń. Bug jest jeden - każdy wie w 1 polskiej lidze te hokejowe wyniki. co do reszty? myślałem,że kontuzje bo w Lubinie troche ich mam. ale jak przeczytałem wpis Neila Brocka doszedłem do wniosku, że gość ma racje. a u mnie piłkarze zapieprzają po całym boisku. i gramy troszku agresywnie - stąd te kontuzje :D

Co do kornerów. Pamietam jeden mecz z Lechem away i wtopę 5-3. 4 gole ze stałych fragmentów. To trenują częściej stałe w obronie i straciłem może 2-3 gole w kolejnych 15 meczach. Często objeżdżali mi bocznych obrońców. w extraklasie Stolarskim i Azikiewiczem nie zawsze przejdzie numer gry na atak :D (w 1 lidze przechodził przeważnie). jak ich się cofnęło troszkę do wsparcia to efekt widoczny jest.

PO co to pisałem. Nie wiem ilu z nas nie ma utartych schematów gry i myśli,że zawsze się sprawdzi. Staram sie zmieniać schemat i dopasowywać do realiów. Co do hokejowych wyników to wystarczy popatrzeć na kilka z realu: Lech -Zawisza 6-2. Sociedad - Real M 4-2. wyniki interu (in minus) czy Bayernu (in plus) potwierdzają regułę :D A im wiecej bramek tym wiecej emocji.[/quote]


uff, głos rozsądku na tym forum.
Czas zacząć drugi sezon w FM :)

 suchy92 Partyzant

Postów: 76
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 16.03.2008
Skąd: Opole
Poziom ostrzeżeń: 0
0
22.11.2014 00:14    #442