Można zapytać przewrotnie, w czym FM 14 był lepszy, że jest zachwalany i ludzie do niego wracają, mając 15.
Wiele słabych elementów gry zostało poprawionych, mimo głosów, że nie ma to są i zawsze były prostopadłe piłki,https(...)suh8zwwU, można wymieniać krótkie podania w środku boiska, napastnik potrafi mijać bramkarza https(...)XzuHAaqo Wyniki są wysokie ale na początku, przy niskim ograniu i znajomości taktyki, bądź zawsze przy zbyt ofensywnej taktyce, nie zneutralizowaniu skrzydeł. Drużyny wymieniają wtedy ciosy, jak bokserzy.
Żaden FM nie będzie przełomem, nastawiłem się zawczasu, że z chociażby grywalnością mogą być problemy i są, w niektórych ligach. Mam nawet wrażenie, że ze 100 możliwości które można by zaimplementować do gry, twórcy wyrzucają ok. 94. pomysłów i wstawiają minimum, by można było to pokazać na 30 minutowy filmiku promocyjnym i to wystarczy. Gra praktycznie jest patch'owana od CM. Te same zasady taktyczne, jedynie inny kreator, odświeżany interfejs.
Przechodząc do innych zagadnień, przy SFG na kryciu strefowym ustawiam jednego zawodnika - jednego z najlepiej grających głową, najczęściej defensywny pomocnik, reszta kryje indywidualnie.
Zapis gry jest dłuższy, niż zazwyczaj, ale trwa poniżej 1 min.
Zaobserwowałem w silniku gry, różne triki, których nie było w 14, przeskoki skrzydłowego nad wślizgiem obrońcy, strzały z przewrotki.
Denerwujące dobitki: https://www.youtu(...)QI4GlxRE
Skuteczne dośrodkowania: https://www.youtu(...)aUy26qAU
Wiele słabych elementów gry zostało poprawionych, mimo głosów, że nie ma to są i zawsze były prostopadłe piłki,https(...)suh8zwwU, można wymieniać krótkie podania w środku boiska, napastnik potrafi mijać bramkarza https(...)XzuHAaqo Wyniki są wysokie ale na początku, przy niskim ograniu i znajomości taktyki, bądź zawsze przy zbyt ofensywnej taktyce, nie zneutralizowaniu skrzydeł. Drużyny wymieniają wtedy ciosy, jak bokserzy.
Żaden FM nie będzie przełomem, nastawiłem się zawczasu, że z chociażby grywalnością mogą być problemy i są, w niektórych ligach. Mam nawet wrażenie, że ze 100 możliwości które można by zaimplementować do gry, twórcy wyrzucają ok. 94. pomysłów i wstawiają minimum, by można było to pokazać na 30 minutowy filmiku promocyjnym i to wystarczy. Gra praktycznie jest patch'owana od CM. Te same zasady taktyczne, jedynie inny kreator, odświeżany interfejs.
Przechodząc do innych zagadnień, przy SFG na kryciu strefowym ustawiam jednego zawodnika - jednego z najlepiej grających głową, najczęściej defensywny pomocnik, reszta kryje indywidualnie.
Zapis gry jest dłuższy, niż zazwyczaj, ale trwa poniżej 1 min.
Zaobserwowałem w silniku gry, różne triki, których nie było w 14, przeskoki skrzydłowego nad wślizgiem obrońcy, strzały z przewrotki.
Denerwujące dobitki: https://www.youtu(...)QI4GlxRE
Skuteczne dośrodkowania: https://www.youtu(...)aUy26qAU
Najnowsze posty