BEZNADZIEJNIE ZROBIONA ANIMACJA

 michal1986 Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 04.12.2014
Poziom ostrzeżeń: 0
0
04.12.2014, 22:09    #1
Witam
Ludzie nie wiem jakie macie oczekiwania odnosnie animacji rozumianej w sensie sposobu wyswietlania meczow i przedstawiania relacji z niego a nie w sensie szczegolow odnosnie poruszania sie zawodnikow dynamiki pilki itp bo wedlug mnie to sprawa drugorzedna i ten aspekt akurat mozna traktowac umownie jako probe takiego ogolnego przedstawienia danej akcji i pokazania mniej wiecej tylko co w danej akcji sie wydarzylo tym bardziej ze trzeba sobie zdac sprawe z tego ze tu nie bedzie takiej animacji jak w fifie np ze wzgledu na ograniczenia jakie w tej kwestii maja tworcy gry co dla kazdego gracza jest napewno oczywiste i zrozumiale lecz niewybaczalnym dla mnie bledem ktorego napewno nie mozna nazwac jakims tam przeoczeniem czy cos jest fakt ze tworcy gry kolejny rok z rzedu sposobem przedstawiania relacji z meczow wedlug mnie uwlacza ludzkiej inteligencji i oferuje rok w rok ogladanie bandy idiotow na tym boisku bez krzty inteligencji odpowiedniej dla sportu jakim jest pilka nozna(swoja droga jak przegladalem troche rozne fora to nie spotkalem zadnego komentarza odnosnie tej akurat kwestii wiec swoja droga trudno sie dziwic ze co rok robia takie gnioty)Ludzie pytam sie gdzie tam w tych akcjach przedstawianych w skrotach rozszerzonych np (bo na cale szczescie nigdy nie zadalem sobie kary zeby ogladac caly mecz) jakies akcje ktore chociaz troche przypominaja zachowania zawodnikow z realnych boisk?zaznaczam ponownie ze nie chodzi mi o to czy "jezdza na lyzwach" czy sie slizgaja po boisku ci zawodnicy-pal licho niech to juz bedzie ale chodzi mi o sposob konstruowania akcji itp a juz nie powiem zeby bardzo widoczne bylo pokrywanie sie tego z tym jakie wytyczne daje w taktyce bo to dla tworcow to pewnie wyzsza szkola jazdy...zejdzmy na ziemie.Niewiem czemu srednio na 50 akcji jedna mozna zaliczyc do grona takich ktore sa dobra kopia z boisk realnych a w dodatku czesto sa to stale fragmenty gry czyli akcje ktore najlatwiej skopiowac.Czy nie uwazacie ze powinno byc odwrotnie czyli ze na kilkadziesiat akcji zdarzy sie jeden babol?Przeciez na to sie patrzec nie da w poprzedniej czesci tez tak bylo ale w 15 to juz jest totalna masakra chyba jest jeszcze gorzej bo w 14 chociaz prostopadle pilki byly moze zbyt czesto co prawda ale byly i fajnie to wygladalo a w 15 statystyka podobna jak poprzednia czyli srednio 1 na 50 akcji w ktorych taka pilka moglaby byc zagrana.Niewiem czy to taka filozofia czy co przeciez atak pozycyjny np zeby odwzorowac to chyba nie jakis wielki problem bo wszedzie na swiecie wyglada to podobnie albo kontratak np czy nie mozna pewnych schematow rozgrywania akcji wprowadzic zrobic ich kilkadziesiat albo i wiecej i poroznic je miedzy soba tylko drobnymi szczegolami uwzgledniajac w danej akcji statystyki zawodnikow oraz ich forme i stad czerpac wynik rozstrzygniecia danej akcji??????Nie wiem na czym tworcy gry skupiaja najwieksza uwage ale napewno nie jest to to o czym pisze i moim zdaniem to koszmarny blad z ich strony bo animacja pozbawiona tych rzeczy jest po prostu denna i nie chce sie tego ogladac jak bledne decyzje podejmuja zawodnicy albo jak oczywistych rzeczy nie robia w roznych sytuacjach.Zaluje ze nie zebralem wczesniej przykladow zeby przyblizyc dokladnie rzeczy ktore mam na mysli i o jakie rodzaje sytuacji meczowych mi chodzi bo teraz szczerze mowiac nie chce mi sie zasiasc znowu do tej gry zeby sie w tym grzebac ale zapewniam ze ta gra to kopalnia takich sytuacji i wystarczy jeden mecz zeby takich przykladow podac przynajmniej kilkanascie.Bardzo ubolewam nad tym ze tworcy kompletnie i wedlug mnie w najmniejszym stopniu nie przykladaja uwagi do tych rzeczy bo to odbiera tej grze bardzo duzo i tak jak od kilkunastu lat jestem fanem serii FM i kiedys w same napisy czlowiek sie wpatrywal i sie jaral jak dziecko to niestety teraz mi juz to nie wystarczy tym bardziej ze wszystko poszlo do przodu tak ze szok a tworcy maja problem zeby od tylu lat nie moc zrobic tych animacji bardziej realnych a zachowan samych zawodnikow bardziej inteligentnych tak zeby calosc czyli sposob konstruowania akcji i inteligencja zawodnikow przypominaly pilke nozna a nie zeby o tym ze to wlasnie ten sport swiadczylo 22 zawodnikow pilka dwie bramki i boisko.Pozdrawiam serdecznie wszystkich zagorzalych fanow serii FM i zwlaszcza do nich apeluje o nie tolerowanie minimalizmu ze strony tworcow i wymuszanie na nich zmian ktore nie beda ich kosztowaly az tak wiele pracy a zaledwie odpowiedniego pomyslu po czym efekt bylby wedlug mnie piorunujacy:) POZDRO

 zachi Zgred Manifestant

Postów: 2902
Grupa: Moderator
Dołączył: 19.12.2002
Poziom ostrzeżeń: 0
0
04.12.2014 22:12    #2
Ojezusiemojeoczytojestbólktóryciężkoprzeżyć.

POZDRO

ps. Kolego - daj ludziom żyć i daj tam jakieś przecinki i kropki, szanuj oczy czytelników...

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 04.12.2014 o godz. 22:13

Jest tylko jeden Bug - to Football Manager.

 michal1986 Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 04.12.2014
Poziom ostrzeżeń: 0
0
04.12.2014 22:25    #3
He racja znakow interpunkcyjnych nie sposob sie doszukac w moim tekscie za co przepraszam wszystkich czytajacych i tych ktorym sprawia to az tak wielki problem ze musza napisac o tym w odpowiedzi:)Zaznaczam ze wazniejszy byl dla mnie sam przekaz aczkolwiek jeszcze raz sory ze meczycie przeze mnie oczy:)

 michal1986 Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 04.12.2014
Poziom ostrzeżeń: 0
0
04.12.2014 22:28    #4
A swoja droga chetnie bym poczytal odpowiedzi czytelnikow i poznal ich wrazenia dotyczace tego aspektu gry:) Jak Wy to widzicie?????

 kamiLEWIZNA Partyzant

Postów: 25
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 15.12.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
04.12.2014 22:33    #5
Weź to edytuj, zrób interpunkcje i akapity bo faktycznie aż się nie da tego czytać.

 myfunnygame Żołnierz frontu ideologicznego

Postów: 2972
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.11.2012
Skąd: Katowice
Poziom ostrzeżeń: 0
0
05.12.2014 04:40    #6
Przykładem mogą być podania, koleś który nie ma czasu na pomyślenie nad podaniem bo wokół niego biega dwóch typa odgrywa idealnie piłkę do partnera stojącego 10 m dalej. Inny przykład, podania w trakcie meczu; zdarza się, że zespół wyprowadza serię podań jak w piłkarzykach tych na sprężynach, piłka idzie od jednego do drugiego po sznurku, nikt się nie przesuwa. Masakra.
Rzuty bramkarza też czasem zawodzą.

Podania do bramkarza które kończą się rogiem dla rywala, zbyt częste nabijanie przeciwnika na róg.

 michal1986 Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 04.12.2014
Poziom ostrzeżeń: 0
0
05.12.2014 23:32    #7
Potwierdzam kolego wszystko co napisales jednak poza tymi podaniami do bramkarza ktore koncza sie rogiem dla przeciwnika, szczerze mowiac ja takich przypadkow nie mialem ale moze dlatego ze nie ogladalemm calych meczow tylko skroty, wiec tym samym nie twierdze ze piszesz nie prawde czy cos. A co mi sie jeszcze przypomnialo tak przy okazji mowy o tych rzutach roznych i co jest rownie ZENUJACE to sytuacje w ktorych dosrodkowania spod linii autowej na wysokosci tak ok.20-25 metra czy to z akcji czy z rzutu wolnego nie lecace wcale bramkarzowi za kolnierz, (a tylko takie w prawdziwych meczach koncza sie wybiciem pilki na rog przez bramkarza) lecz prosto w niego koncza sie sparowaniem pilki przez bramkarza na rog, co w realnej pilce nie dzieje sie nigdy kiedy pilka leci prosto w bramkarza, wiec nie wiem jak mozna zrobic cos takiego w grze. Co prawda nie wiem jak sie programuje gre itp. ale tak na glupi rozum myslac jezeli tworcy nie potrafia zaprogramowac tam jakichs zachowan pilkarzy np. co jest zrozumiale akurat czy naprawde nie maja takiej mozliwosci by zaprogramowac cos w ten sposob zeby zawodnicy danej rzeczy nie robili w ogole ??? Nie wiem znawca nie jestem wiec musze przypuszczac ze to jakis wielki problem dla tworcow ktory ciezko maja przeskoczyc biorac juz tu pod uwage te wszystkie babole odnosnie animacji.Tym bardziej ze natknalem sie kiedys w necie na jakis filmik tworcow tej gry ktorzy tam opisywali jakie to tam grube rozkminy ida i ile to mozgow pracuje nad tym...byc moze ale jak widac na te problemy pozornie wygladajace na blache jakos jeszcze sposobu nie znalezli a wydaje mi sie ze wielkiej burzy mozgow do tego akurat nie trzeba a jedynie spojrzenia z odpowiedniej strony i zadbaniu najpierw przede wszystkim o takie drobne szczegoly ktore nie beda szpecic danej gry...Co mi po tym ze gra oferuje taka roznorodnosc i wplyw na jej pozytywny wynik w trakcie gry ma tak duza liczba elementow ktore musza sie zazebiac ze soba jak ogladam pozniej skroty i musze sie upewniac co chwile czy aby napewno gram gre o pilce noznej...

 myfunnygame Żołnierz frontu ideologicznego

Postów: 2972
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.11.2012
Skąd: Katowice
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2014 04:57    #8
hehe, te podania są tylko nie wiem jak nagrać krótkie filmiki, wiem tylko jak bramki zapisać, podzieliłbym się moją bogatą kolekcją podań na róg :)

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution