[quote="Gietz"]No i super. Są opisane okoliczności, wrzucony sejw, Alex odpowiedział szybko i rzeczowo, chyba wszystko w porządku [/quote]
No nie za bardzo, bo nadal nie działa. Ten bug też występował w poprzedniej wersji...
[quote="robal15"]To też wg mnie jest bugiem:
http://commu(...)Reviewed
Nie ma sensownego wyjaśnienia, dlaczego nie można odwrotnie. Przecież to żadna różnica. Najwidoczniej w kodzie coś nie działa i tyle.[/quote]
[quote="Gietz]"No i znowu - JA chciałbym żeby to wyglądało inaczej, więc ONI pewnie nie potrafią nic zrobić...[/quote]
Nie CHCIAŁBYM tylko TAK WYGLĄDAŁO przez wszystkie lata. Proszę, powiedź mi jakie są z tego korzyści? Z punktu programistycznego to rozwiązanie jest po prostu nieergonomiczne i nieintuicyjne. Zamiast się rozwijać, to się cofamy. A po pierwsze, skąd normalny człowiek ma wiedzieć, że to musi być w takiej kolejności? Zgadywać? Rzucać kością? Inni użytkownicy też na to narzekali - nie wiedzieli jak przydzielić oba zadania scoutowi.
[quote="Gietz"]Nie można powiedzieć że to są bugi. Nie dodawanie do listy powinno być opcją do wyboru, ale to są jakieś funkcjonalności. Btw, jak widziałbyś wstrzymanie wyszukiwania? Masz scouta w Ameryce Południowej, wstrzymujesz poszukiwania, wysyłasz go do Europy i po skończonym kraju czy regionie wznawia tamte poszukiwania? W czym jest to lepsze od zakończenia i rozpoczęcia innego zadania? Wyniki (raporty) przecież zostają. Może masz dobry pomysł, po prostu go nie widzę.[/quote]
Nie dodawanie do listy jest opcją występującą w grze, która nie działa prawidłowo. Skoro ona tam jest, to klient oczekuje, że będzie ona prawidłowo działać, ale na ten moment silnik scoutingu jest tak zaprogramowany, że wymaga dodania tego grajka do listy, inaczej go nie będzie śledził. Ogólnie ten system scoutingu jest strasznie ubogi i brakuje mu dużo podstawowych funkcji. Można by na przykład dać użytkownikowi możliwość definiowania krajów, jakie chce, żeby jego scout przeszukiwał. Łatwa funkcja a jak by umiliła nam życie
[quote="Gietz]Masz scouta w Ameryce Południowej, wstrzymujesz poszukiwania, wysyłasz go do Europy i po skończonym kraju czy regionie wznawia tamte poszukiwania? W czym jest to lepsze od zakończenia i rozpoczęcia innego zadania? Wyniki (raporty) przecież zostają. Może masz dobry pomysł, po prostu go nie widzę.[/quote]
W tym jest to lepsze, że by nie musiał ponownie wyszukiwać tych samych grajków, przez co szybciej by kończył zadanie oraz byłoby to znowu bardziej ergonomicznym rozwiązaniem. W pisanych programach chodzi o to, żeby użytkownik miał wszystko na tacy, żeby nie musiał klikać parę razy, aby dobrać się do jakiejś funkcji.
[quote="Gietz"]Wybacz, ale to że podobały ci się suwaki nie znaczy że inne rozwiązanie jest uproszczeniem, błędem, głupotą i że producent ma je porzucić [/quote]
Sorry, ale nigdzie czegoś takiego nie napisałem. Proszę nie przekręcać moich słów. Uproszczenie a głupota to dwa różne pojęcia. Mówię tylko, że temu silnikowi taktycznemu brakuje dużo funkcji zaawansowanych, są jedynie ogólniki które potrafią zdezorientować gracza.
[quote="Gietz"]Niby tak, ale nie do końca. Jest zgłoszenie że jest za dużo wrzutek czy kontuzji, zwykle okraszone jakimś tekstem o kompetencjach, zdolnościach umysłowych albo pracowitości. W odpowiedzi są jakieś dane - na przykład o tym że inaczej definiuje się dośrodkowania w grze, albo że ilość kontuzji odpowiada średnim i temat się urywa, po to żeby zaraz wrócić z innym pomysłem.[/quote]
Ty powróciłeś z tym tematem. Ja od tego patcha na to nie narzekam. Jest w normie.
[quote="Gietz"] Nie mam tak wielu dośrodkowań ani po swojej stronie ani po stronie rywala.
84 dośrodkowania - Manchester United w meczu z Fulham. Na niższych poziomach nikt tego nie liczy.[/quote]
Linka poproszę.
No nie za bardzo, bo nadal nie działa. Ten bug też występował w poprzedniej wersji...
[quote="robal15"]To też wg mnie jest bugiem:
http://commu(...)Reviewed
Nie ma sensownego wyjaśnienia, dlaczego nie można odwrotnie. Przecież to żadna różnica. Najwidoczniej w kodzie coś nie działa i tyle.[/quote]
[quote="Gietz]"No i znowu - JA chciałbym żeby to wyglądało inaczej, więc ONI pewnie nie potrafią nic zrobić...[/quote]
Nie CHCIAŁBYM tylko TAK WYGLĄDAŁO przez wszystkie lata. Proszę, powiedź mi jakie są z tego korzyści? Z punktu programistycznego to rozwiązanie jest po prostu nieergonomiczne i nieintuicyjne. Zamiast się rozwijać, to się cofamy. A po pierwsze, skąd normalny człowiek ma wiedzieć, że to musi być w takiej kolejności? Zgadywać? Rzucać kością? Inni użytkownicy też na to narzekali - nie wiedzieli jak przydzielić oba zadania scoutowi.
[quote="Gietz"]Nie można powiedzieć że to są bugi. Nie dodawanie do listy powinno być opcją do wyboru, ale to są jakieś funkcjonalności. Btw, jak widziałbyś wstrzymanie wyszukiwania? Masz scouta w Ameryce Południowej, wstrzymujesz poszukiwania, wysyłasz go do Europy i po skończonym kraju czy regionie wznawia tamte poszukiwania? W czym jest to lepsze od zakończenia i rozpoczęcia innego zadania? Wyniki (raporty) przecież zostają. Może masz dobry pomysł, po prostu go nie widzę.[/quote]
Nie dodawanie do listy jest opcją występującą w grze, która nie działa prawidłowo. Skoro ona tam jest, to klient oczekuje, że będzie ona prawidłowo działać, ale na ten moment silnik scoutingu jest tak zaprogramowany, że wymaga dodania tego grajka do listy, inaczej go nie będzie śledził. Ogólnie ten system scoutingu jest strasznie ubogi i brakuje mu dużo podstawowych funkcji. Można by na przykład dać użytkownikowi możliwość definiowania krajów, jakie chce, żeby jego scout przeszukiwał. Łatwa funkcja a jak by umiliła nam życie
[quote="Gietz]Masz scouta w Ameryce Południowej, wstrzymujesz poszukiwania, wysyłasz go do Europy i po skończonym kraju czy regionie wznawia tamte poszukiwania? W czym jest to lepsze od zakończenia i rozpoczęcia innego zadania? Wyniki (raporty) przecież zostają. Może masz dobry pomysł, po prostu go nie widzę.[/quote]
W tym jest to lepsze, że by nie musiał ponownie wyszukiwać tych samych grajków, przez co szybciej by kończył zadanie oraz byłoby to znowu bardziej ergonomicznym rozwiązaniem. W pisanych programach chodzi o to, żeby użytkownik miał wszystko na tacy, żeby nie musiał klikać parę razy, aby dobrać się do jakiejś funkcji.
[quote="Gietz"]Wybacz, ale to że podobały ci się suwaki nie znaczy że inne rozwiązanie jest uproszczeniem, błędem, głupotą i że producent ma je porzucić [/quote]
Sorry, ale nigdzie czegoś takiego nie napisałem. Proszę nie przekręcać moich słów. Uproszczenie a głupota to dwa różne pojęcia. Mówię tylko, że temu silnikowi taktycznemu brakuje dużo funkcji zaawansowanych, są jedynie ogólniki które potrafią zdezorientować gracza.
[quote="Gietz"]Niby tak, ale nie do końca. Jest zgłoszenie że jest za dużo wrzutek czy kontuzji, zwykle okraszone jakimś tekstem o kompetencjach, zdolnościach umysłowych albo pracowitości. W odpowiedzi są jakieś dane - na przykład o tym że inaczej definiuje się dośrodkowania w grze, albo że ilość kontuzji odpowiada średnim i temat się urywa, po to żeby zaraz wrócić z innym pomysłem.[/quote]
Ty powróciłeś z tym tematem. Ja od tego patcha na to nie narzekam. Jest w normie.
[quote="Gietz"] Nie mam tak wielu dośrodkowań ani po swojej stronie ani po stronie rywala.
84 dośrodkowania - Manchester United w meczu z Fulham. Na niższych poziomach nikt tego nie liczy.[/quote]
Linka poproszę.
// Edytowano 15 razy, ostatni raz 20.12.2014 o godz. 01:15
Najnowsze posty