Strona

Football Manager 2016 - dyskusja

 IamTheSwarn Partyzant

Postów: 297
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 06.02.2016
Skąd: Olsztyn/Kraków
Poziom ostrzeżeń: 0
0
26.03.2016 21:34    #861
[quote="mourinho77"][quote="IamTheSwarn"]Nie zdziwiłbym sie, gdyby W Watfordzie była kasa większa niż w Bayerne, zwłaszcza przy okazji awansu do LM-taka gra. Czy jest możliwe zdobycie LM Watfordem w 2 sezonie bez Save and Load i edytora? Jest możliwe, ogranicza nas tylko czas i poznanie mechaniki gry. W FMie idealnie działa moneyball ;). Czy korzystanie z Save and Load czy "taktyk z neta" jest złe? Nie, skoro sprawia mu to przyjemność. Czy graj jest pozbawiona realizmu? Wydaję mi się, że tak, aczkolwiek niech ktoś z was spróbuje powtórzyć Leicester z tego sezonu, powodzenia ;)[/quote]

Smieszny jesteś ,gram w FM od 2001 roku i NIGDY nie używałem taktyk z neta i NIGDY nie robilem save$load bo taka gra bylaby bez sensu i nie sprawialaby przyjemnosci i wogóle. Takie są polaczki jak komus cos wychodzi odrazu cheaty hacki edytory. Zal mi ciebie pewnie sam pewnie to robisz skoro piszesz te bzdury. Wygrana LM mysle ze to bylo zlekcewazenie mojej druzyny przez rywali,po wyjsciu z grupy mialem dosc "latwych przeciwnikow" sporting ,zenit,leverkusen i final z RM 1-1 i wygrana w karnych bo Keylor Navas strzelil w mojego bramkarza wiec mialem tez duzego farta.[/quote]

Ale ja nigdzie nie napisałem, że używasz czegokolwiek, to tylko czysto akademickie rozważania. FM od 2005 roku, w ogóle-panie wyzywający od polaczków. Nie potrzebnie się unosisz, przecież nie dokonałeś niczego niezwykłego, a nikt Ci tej Twojej "4ki z klasówki z przyrody" nie odbiera. Wesołych Świąt

 mourinho77 Partyzant

Postów: 15
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 23.03.2016
Poziom ostrzeżeń: 0
0
26.03.2016 21:46    #862
Pomyliło mi sie mialo być od 2011 roku :),4 sezon porażka , 2 miejsce w lidze,przegrana w finale pucharu angli i przegrana z realem w półfinale LM :/

 IamTheSwarn Partyzant

Postów: 297
Grupa: Użytkownik