@Lucas - nie rozumiesz: nikt się nie zgłosił do organizacji turnieju finałowego (ja honorowo wycofałem swoją kandydaturę). Regulamin w przypadku braku aplikacji do roli gospodarza przewidywał takie rozegranie finału, jak to się odbyło. I tyle. Nie mogłem nagle wziąć pieniędzy przeznaczonych na nagrody i wymyślić sobie, że przeznaczone zostaną na finał. Co do "anonimowego" sponsora: każdy wie, kto nim był... Pucek napisał prawdę: wolałem zrobić klasyfikację RD niż przez kolejne pół roku patrzeć, jak jeden z drugim celowo przegrywa w ostatniej fazie eliminacji LE czy LM, bo "się opłaca"... Oczywiście odpowiedzialność za zaakceptowanie systemu punktacji wymyślonego przez Piotra Sebastiana biorę na siebie; w końcu zaakceptowałem go i broniłem. Nie miałem racji i nie wstydzę się przyznać do błędu.
@Pucek - oczywiście, że można to sprawdzić, gdyż używając FMRTE naruszasz oryginalny kod gry. Nie jestem informatykiem, więc nie potrafię Ci tego szczegółowo wyjaśnić (na czym to polega). Co do Twojej wątpliwości: my podpiszemy umowę-zlecenie z wyspecjalizowaną firmą informatyczną. Jeżeli oni wykryją nieuczciwość, protokół zostanie zaprezentowany publicznie (z wyjaśnieniem jakiego rodzaju naruszenie zasad nastąpiło). Mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie i okaże się, że był to zbędny wydatek.
A podsumowując: zamierzam bardziej luźno podejść do całej sprawy, niż za pierwszym i drugim razem. Mniej spiny, oficjalności, itp.
@Pucek - oczywiście, że można to sprawdzić, gdyż używając FMRTE naruszasz oryginalny kod gry. Nie jestem informatykiem, więc nie potrafię Ci tego szczegółowo wyjaśnić (na czym to polega). Co do Twojej wątpliwości: my podpiszemy umowę-zlecenie z wyspecjalizowaną firmą informatyczną. Jeżeli oni wykryją nieuczciwość, protokół zostanie zaprezentowany publicznie (z wyjaśnieniem jakiego rodzaju naruszenie zasad nastąpiło). Mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie i okaże się, że był to zbędny wydatek.