strasznie denerwujacy blad(POMOCy)

drzewik Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
03.12.2007, 18:05    Pytanie
gram w menagera od 2002 roku i jestem wilekim fanem tej gry, lecz blad ktory pojawia mi sie przy kazdym uruchomieniu, nie pozwalajacy mi ani na rozpoczecie nowej gry ani wczytanie zapisanej mnie juz dobija i zniecheca do dalszej zabawy....
po wlaczniu gry wywala mnie do systemu i wyskakuje komunikat..,,XML parssing error-not well-formed(invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml
nie mam juz do tego sily,probowalem na rozne sposoby sie go pozbyc ale nie daje rady...przeinstalowywalem,pokasowalem wszystkie mozliwe skladniki fm'a z twardegoi nic..caly czas to samo....prosze o pomoc...wrrrr

aston Młody aktywista

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
03.12.2007 18:15    #1
Ja kiedys tez nie moglem saveow wbijac ani nic. Ale wtedy był inny komunikat. I trzeba było uruchomic w konsoli chkdsk i wtedy dzialalo. Ale to jest chyba coś innego.
Znam ten ból. :D

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution