Właściwości tego tematu sam pewien nie jestem, ale ponieważ nie chce mi się zakładać konta na forum napiszę tutaj.
Pomyły do nowego FM'a. Cóż wielu już swoje propozycje wypisywało i tak można zauważyć, że większość "nowych opcji" jest już u konkurencji FM'a mianowicie Fifa Managera. Czemu to ma służyć? Ściągamy pomysły od przeciwnika? Przecież to chore. Podstawa, silnik meczowy, owszem jest do poprawy i każdy o tym wie, więc ja nie będę opowiadać o tym. Szata graficzna? Zbiór tematów z tym związanych można umieścić w 12 księgach Pana Tadeusza. Ja proponuję rozwój sfery "ekonomicznej". Myślałem o łączeniu się klubów ( tak jak to ma miejsce z Groclinem i Śląskiem ), tutaj menedżer miałby swój wpływ, w zależności od długości kariery w danym klubie. Zarząd liczyłby się ze szkoleniowcem który odnosił sukcesy w klubie i po połączeniu klubów bardziej przychylnie patrzyły na jego kandydaturę a niżej na kogoś nowego. To jednak jest pomysł który można ( i trzeba! ) bardzo rozwinąć. Druga sprawa to sponsorzy. Bardzo mały mamy wpływ sponsora w obecnym FM'ie i moim zdaniem trzeba to rozwinąć! Marzy mi się by były przetargi , kto da więcej, rekomendacje menedżera i zarządu, i uwaga, generacja koszulek. Każdy sponsor ( którego logo trzeba by niestety zdobyć licencją ) dostawałby główne miejsce na koszulce. Chciałbym by gra mogła tworzyć nowe wzory koszulek ( bazując na barwach zespołu i danych sponsora ), w końcu twarze już są generowane. Umieszczenie czegoś takiego w nowej odsłonie FM'a jest niestety mało prawdopodobne, a szkoda, bo fajną sprawą byłoby zobaczyć na koszulce swojego klubu logo sponsora którego wybraliśmy, no i oczywiście co sezon nowe koszulki... Idąc dalej, budowa stadionu, jako menedżer powinniśmy mieć wpływ na to. Zarząd powinien się z nami konsultować w sprawach projektu nowego obiektu, ot chociażby pojemności. Dalej interakcja z kibicami.Tu niestety przoduje konkurent którego na początku już wspomniałem. Można ustalać, "dni otwarte", "dni sponsora", nawet mamy dane o liczbie kibiców zorganizowanych i niezorganizowanych. Trzeba iść krok dalej, powinna być możliwość głębokiej internakcji ze stowarzyszeniami kibicowskimi chociażby w formie dotowania ich. Treningi też możnaby rozbudować, rozkaz dla zawodnika co ma ćwiczyć to naprawdę pomocna rzecz i w FM'ie by się sprawdziła...
No cóż nie chcąc rozwodzić się nad tym dalej kończę i proszę o opinie.
Pomyły do nowego FM'a. Cóż wielu już swoje propozycje wypisywało i tak można zauważyć, że większość "nowych opcji" jest już u konkurencji FM'a mianowicie Fifa Managera. Czemu to ma służyć? Ściągamy pomysły od przeciwnika? Przecież to chore. Podstawa, silnik meczowy, owszem jest do poprawy i każdy o tym wie, więc ja nie będę opowiadać o tym. Szata graficzna? Zbiór tematów z tym związanych można umieścić w 12 księgach Pana Tadeusza. Ja proponuję rozwój sfery "ekonomicznej". Myślałem o łączeniu się klubów ( tak jak to ma miejsce z Groclinem i Śląskiem ), tutaj menedżer miałby swój wpływ, w zależności od długości kariery w danym klubie. Zarząd liczyłby się ze szkoleniowcem który odnosił sukcesy w klubie i po połączeniu klubów bardziej przychylnie patrzyły na jego kandydaturę a niżej na kogoś nowego. To jednak jest pomysł który można ( i trzeba! ) bardzo rozwinąć. Druga sprawa to sponsorzy. Bardzo mały mamy wpływ sponsora w obecnym FM'ie i moim zdaniem trzeba to rozwinąć! Marzy mi się by były przetargi , kto da więcej, rekomendacje menedżera i zarządu, i uwaga, generacja koszulek. Każdy sponsor ( którego logo trzeba by niestety zdobyć licencją ) dostawałby główne miejsce na koszulce. Chciałbym by gra mogła tworzyć nowe wzory koszulek ( bazując na barwach zespołu i danych sponsora ), w końcu twarze już są generowane. Umieszczenie czegoś takiego w nowej odsłonie FM'a jest niestety mało prawdopodobne, a szkoda, bo fajną sprawą byłoby zobaczyć na koszulce swojego klubu logo sponsora którego wybraliśmy, no i oczywiście co sezon nowe koszulki... Idąc dalej, budowa stadionu, jako menedżer powinniśmy mieć wpływ na to. Zarząd powinien się z nami konsultować w sprawach projektu nowego obiektu, ot chociażby pojemności. Dalej interakcja z kibicami.Tu niestety przoduje konkurent którego na początku już wspomniałem. Można ustalać, "dni otwarte", "dni sponsora", nawet mamy dane o liczbie kibiców zorganizowanych i niezorganizowanych. Trzeba iść krok dalej, powinna być możliwość głębokiej internakcji ze stowarzyszeniami kibicowskimi chociażby w formie dotowania ich. Treningi też możnaby rozbudować, rozkaz dla zawodnika co ma ćwiczyć to naprawdę pomocna rzecz i w FM'ie by się sprawdziła...
No cóż nie chcąc rozwodzić się nad tym dalej kończę i proszę o opinie.
Najnowsze posty