Ten manifest użytkownika Pucek przeczytało już 2433 czytelników!
Łącznie swój komentarz zostawiło 0 z nich.
To obiecany manifest dla wszystkich zainteresowanych tematem Cała liga online?, który pojawił się w Suflerze. Już na wstępie chcę powiedzieć, że pierwszeństwo przy wpisach będą miały osoby, które brały udział w teście.
Na początek chciałbym, aby każdy z uczestników dokonał testu swojego łącza, który można znaleźć w Internet Speed Test. Zjeżdżamy kursorem nieco niżej, aż zobaczymy wskaźniki. Naciskamy start i w poście wpisujemy wyniki. Moje to:
download Mbps: 7.96
upload Mbps: 0.8
Na podstawie tych wyników wybierzemy hosta. Na wszelki wypadek zaopatrzcie się w program Hamachi.
Będziemy grać w soboty, wieczorami, po jednej kolejce. Z tymże zanim dojdziemy do pierwszego meczu ligowego mamy do rozegrania okres przygotowawczy, który podzielimy na dwie cześci.
Sezpm w Polsce startuje 21 czerwca 2011 roku. Przy pierwszym uruchomieniu planuję rozegrać grę do 15 lipca. W tym czasie będzie można rozgrywać transfery. Kolejną zagramy do pierwszej kolejki ligowej włącznie i tak dalej.
Warunkiem startu rozgrywek jest wybranie wszystkich zespołów z polskiej Ekstraklasy przez chętnych.
Warunkiem startu każdej sobotniej "kolejki" jest obecność wszystkich zgłoszonych albo osoby zastępującej nieobecnego.
Kwestią do dyskusji i głosowania jest możliwość zablokowania przeprowadzania transferów przez graczy, aby oddać jak najbardziej realność rundy jesiennej.
Zaczniemy od 17 grudnia. Proszę być o godzinie 19.
Jeśli pojawią się chętni do rozgrywania gry w innych ligach i w inne dni, to mogę zakładać osobne manifesty i zapisy dla nich.
Śledźcie mnie na http://twitter.com/MateBach
Inne dane kontaktowe w moim profilu
Wszelkie pomysły mile widziane!
Osobiście chciałbym poprowadzić Śląsk Wrocław lub Lechię Gdańsk, więc mogę negocjować : P
REAL MADRYT |
FC BARCELONA |
MANCHESTER UNITED |
Odbiór piłki |
---|
Można zdefiniować sposób, w jaki nasi zawodnicy będą odbierać piłkę przeciwnikowi. Odbiór delikatny ogranicza liczbę fauli i dzięki temu liczbę kartek. Odbiór agresywny sprzyja zastraszeniu rywali, zmuszeniu ich do błędu i szybkiemu przerwaniu akcji. |
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ