Wbrew temu co sądzili fani Football Managera na PSP, tryb 2D w FMH 2009 ani nie wpływa znacząco na wydajność gry, ani nie spowalnia rozgrywki. Programiści osiągnęli zadowalające rezultaty skracając kluczowe momenty meczu do niezbędnego minimum.
Graficzna prezentacja wydarzeń na boisku w wersji na PlayStation Portable wiąże się jednak z pewnymi ograniczeniami, bowiem tryb 2D będzie jedynie pełnić rolę uzupełnienia komentarza meczowego. Gracz będzie mógł obejrzeć końcowe fazy kluczowych akcji, np. moment dośrodkowania i to co się po nim wydarzyło. Według twórców, zapewni to rozgrywce niezbędną płynność (wciąż będzie można rozegrać cały sezon w jeden dzień), ale pozwoli również dokładnie przyjrzeć się zachowaniu naszych zawodników na boisku. Jedno z pytań fanów dotyczy również problemu jakim jest możliwy wpływ trybu 2D na wynik meczu. Jak zapewniają programiści, 2D jest tylko graficzną prezentacją silnika i nie przetwarza dodatkowych informacji mogących zmienić bieg wydarzeń na boisku. Analogiczna sytuacja ma miejsce z trybem 3D na PC/Mac - jest on tylko trójwymiarową wizualizacją silnika. Warto także zauważyć, że handheldowy drugi wymiar kompletnie różni się od tego z wersji na komputery osobiste, jednak zachowuje należyty poziom realizmu. Inną istotną informacją jest to, że programiści nie zdecydowali się na dodanie opcji przyznawania numerów zawodnikom. Argumentują to zbyt dużą ilością informacji, które gra musiałaby przechowywać w pamięci. Takie stanowisko pokazuje również drogę rozwoju Football Manager Handheld - skupianiu się na ulepszaniu elementów samej rozgrywki, powiększaniu bazy danych i ilości grywalnych lig, by gra była wystarczająco szybka przy jak największej ilości informacji.
Słowa kluczowe:
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ