Witam, mam taki dziwny problem, w ustawieniach gry tam gdzie jest opcja wyświetlania zdjęć nie mogę wybrać wyświetlania zdjęć autentycznych i wygenerowanych. Przez to nie widać twarzy nowych piłkarzy stworzonych przez grę, czyli juniorów na obecnym etapie gry. Może to być o tyle problem, że w kolejnych sezonach gdy odejdą starsi piłkarze ci nowi będą musieli ich zastąpić, oczywiście tak się stanie ale nie będzie widać ich twarzy w grze. Nie jest to jakoś specjalnie uciążliwa sprawa, ale przyzwyczaiłem się do tego, że wszystkie opcje zawsze działały mi bardzo dobrze. W poprzedniej wersji gry, którą miałem czyli FM 2008 wszystko było idealnie, nie było tego problemu. Teraz oprócz tej opcji nie działa mi też tryb 3d, oprócz tego wszystko jest w porządku. Domyślam się, że może to być wina mojej karty graficznej, ale nie znam się na tym zbyt dobrze.
W załączniku wstawiłem screena przedstawiającego opisany problem. Bardzo serdecznie proszę o porady lub pomoc.
Podaję również dane mojego kompa, które mogą być pomocne w rozwiązaniu problemu:
System operacyjnyMicrosoft Windows XP Home Edition
DirectX4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Typ procesoraIntel Celeron D 315, 2266 MHz (17 x 133)
Nazwa płyty głównejASRock P4i45GV
Pamięć fizyczna1015 MB (DDR SDRAM)
Karta wideoIntel(R) 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller (64 MB)
Akcelerator 3DIntel Extreme Graphics
Karta dźwiękowaIntel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [B-0]
Kontroler IDEKontroler Intel(R) 82801DB Ultra ATA Storage Controller - 24CB
W załączniku wstawiłem screena przedstawiającego opisany problem. Bardzo serdecznie proszę o porady lub pomoc.
Podaję również dane mojego kompa, które mogą być pomocne w rozwiązaniu problemu:
System operacyjnyMicrosoft Windows XP Home Edition
DirectX4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Typ procesoraIntel Celeron D 315, 2266 MHz (17 x 133)
Nazwa płyty głównejASRock P4i45GV
Pamięć fizyczna1015 MB (DDR SDRAM)
Karta wideoIntel(R) 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller (64 MB)