Mam pytanie, a zarazem problem. Jak ktos mnie kojarzy, to pamieta, ze lubie ''bawic sie'' edytorami, szczegolnie czasu rzeczywistego - FMM. I tu moj problem: jak dokladnie rozklada sie Current Ability na umiejetnosci (od 0 do 100) w tym edytorze? Bardzo czesto, w sumie zawsze jest tak, ze nawet jak Messiemu dam CA 200, umiejetnosci troche zwieksze, to one po jakims czasie w grze spadaja, czasem nawet nizej niz byly wczesniej. Mysle, ze to ma zwiazek z maksymalnymi umiejetnosciami, bo nie da sie stworzyc pilkarza z samymi 20 . Dlatego pytam sie, moze ktos wie, jaka maksymalna wartosc atrybutu mozna wpisac przy jakim CA, by potem wartosc nie spadala?
PS. Sorry za brak polskich znakow, ale pisze na niemieckiej klawiaturze - äöüßµ€§
PS. Sorry za brak polskich znakow, ale pisze na niemieckiej klawiaturze - äöüßµ€§
Najnowsze posty