Postaram Ci się pomóc poprzez obalenie teorii kolegów drobne sugestie z mojej strony.
1. Co do taktyki?
a) Uważam, że Twoja taxa jest dobra, co pokazały jak sam zauważyłeś sparingi z silnymi zespołami. Mógł bym mówić, że ja daję strzałki bocznym obrońcą, a kasuję je środkowym pomocnikom i DMC od AMC odróżnia się tylko suwakami indywidualnymi, ale to po prostu inna taktyka i inny styl. Jeśli zachowałeś podstawowe kanony FMowych taktyk to każde ustawienie powinno być w miarę dobre.
b) Rotacja taktyki - mit, stereotyp, nic więcej. Można zmieniać taktykę w zależności od meczu, ale WCALE (podkreślam) WCALE nie jest to konieczne do wygrywania. Gram w FMa od lat (a właściwie jeszcze od CMa) i zauważyłem, że zwłaszcza w wersji 09 wystarczy jedna dobra taktyka - sprawdzi się zarówno na wyjazdach, u siebie, z mocnym i słabym rywalem. Przykład świata realnego - Barcelona, która skupia się na swoim futbolu, swoim stylu i to ona gra to co chce (zawsze do przodu, zawsze setki podań po ziemi itd). W FMie jest podobnie: grałem Milanem i 3x z rzędu majster na jednej i tej samej taksie(!) (do tego parę mniej znaczących pucharków).
To samo z Lechem Poznań i East Stirlingshire (4liga Szkocka).
Poprzez rotację taktyki możesz tylko napytać sobie biedy, bo jeden mecz wygrasz, pomyślisz, że jest ok, a za chwilę znów przyjdą porażki i znów jesteś z ręką w nocniku, a do tego destabilizujesz zgranie zespołu mieszając zawodnikom we łbach na odprawach przedmeczowych.
c) Jeśli mimo udanego sezonu przygotowawczego nie jesteś przekonany do swojej taksy proponuję standardowe taktyki FMa. Może nie są to jakieś perełki, ale przy odpowiednim doborze zawodników można osiągnąć sukces, ew. zrobić DROBNE modyfikacje (wedle uznania).
2. Co do obciążenia i sezonu przygotowawczego?
a) Owszem, rozegrałeś sporo meczy z silnymi rywalami, ale jak potwierdzasz kondychę Twoi chłopcy mają na sezon, a o to głównie chodzi w przygotowaniach.