[quote=matifootball95]Kleyo gram w FM od 4 lat, ale te pierwsze 3 lata to były tak, ze wystawialem sklad, gralem tymi najlepszymi druzynami nawet nie caly sezon bo mi sie nudzilo, noobek bylem, teraz tez jestem ale probuje sie nauczyc czegos
PS: jezeli moglibyscie mi pomoc, to zapraszam na gg; 4591603
Gorzów 1 : 1 Sandecja
Strzały: 4 - 15
Celne 2 - 4
pos. pił. po 50%
ledwo remisik, nie wiem dlaczego ta obrona tak zle gra, skoro maja srednio 12/13 odbior krycie, gra glowa i psychiczne troszke slabiej, 8-13
atak to kompletny niewypał, na 7 bramek strzelonych 1 z karnego(pomocnik) a pozostałe 6 to: 5 obroncow,pomocnikow(rogi, wolny, dorzutki) i 1 napastnika
[/quote]
A moze oprócz złej formacji dajesz też złe rozmowy motywacyjne i instr.dotyczące rywali?!
Zrób taktykę 4-2-2-2
Boczni obroncy- zadanie:wsparcie
Środkowi obroncy- zadanie:zabezpieczenie
Środkowy pomocnik prawy->pomocnik odbierający piłkę-zad.:obrona
-II- -II- lewy -> cofn.rozgryw..wsparcie(kreatywny musi byc)
skrzydłowi(linia wyżej niz srodkowi) zad.atak(szybk.drybling,podania,dośr.)
prawy nap.-lis pola karnego
lewy napastnik- środkowy napastnik zadanie:atak
Filozofia: Zrównoważona
Strategia wyj.: Ofensywa lub standard(bez wiekszego ryzyka)
Podania: krótkie
Wieksza swoboda
intesywniejszy pressing
odbiór Bardziej łagodny
dośrodkowania : ostre
swoboda pozycyjna : domyślnie
podstawowy rozgrywający : nie
suwaki z linią obrony i tempem:domyslne,a szerokość:szeroko(1kreska w prawo od normalnie)
pułapki ofsajdowe: nie(linia obrony jest wysunięte,ale po to sr.obroncy mają
ustawione zadanie:zabezpieczenie zeby cofać się bliżej własnie pola karnego)
Jak będą się szybko męczyć to ustaw łagodniejszy pressing(linia obrony automatycznie tez troche się cofnie)i ustaw podania bezposrednie.
na załączonym obrazku jest własnie taktyka,którą cykam WIDZEWEM.Zmieniam oczywiscie szerokość,tempo i podania zaleznie od przeciwnika i boiska na którym gram.
Własnie koncze 2sezon i : 2 razy z rzędu : mistrz,pp.