Idealny Football Manager

 undertheskin Partyzant

Postów: 170
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 08.09.2012
Skąd: Legnica
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.04.2013, 12:24    #1
Czy jest ktoś chętny na to, żeby się nieco rozmarzyć i napisać jak Twoim (moim, jego) zdaniem powinien wyglądać idealny Football Manager?
Według mnie powinien wyglądać mnie więcej tak:
- graficzne odwzorowanie treningu w trybie 3D (z możliwością rozrysowania schematów taktycznych przed każdym meczem i przetestowania ich podczas treningów)
- możliwość przedstawienia zarządowi własnej wizji zespołu (polityki kadrowej, transferów itd.)
- wirtualny egzamin w celu uzyskania licencji (chcesz być menedżerem to powinieneś coś wiedzieć na temat tej pracy)
- scout rozpracowujący przeciwnika powinien powiedzieć coś więcej, niż że wyjdą w ustawieniu 442 (powinien np. pokazać w trybie 3D ulubione zagrywki danej drużyny, korzystając z zapisu jej wcześniejszych spotkań)
- interakcja z zawodnikami zależna całkowicie od gracza (z możliwością osobistej rozmowy dotyczącej roli zawodnika w drużynie i konkretnego sposobu gry)
- informacje prasowe (relacje z meczu, nowości ze świata piłki itp.) w formie grafik przypominających skany artykułów prasowych
- interakcja ze sztabem szkoleniowym z możliwością przedstawienia konkretnych oczekiwań wobec danego trenera
- całkowite ukrycie określanych liczbowo atrybutów (liczyłyby się tylko statystyki oraz to, jak gra dany zawodnik, co moglibyśmy zobaczyć wybierając się na mecz i oglądając przygotowane przez asystenta fragmenty meczów z udziałem interesującego nas zawodnika
- odrobaczenie i rozbudowanie silnika meczowego, nawet kosztem dużych wymagań sprzętowych
- modyfikacja i rozbudowa trybu tekstowego komentarza tak abyśmy nie mieli do czynienia z sytuacjami, kiedy gol "po akcji całego zespołu" pada... z rzutu karnego
- zmniejszenie ilości pytań na konferencjach prasowych, zmniejszenie ilości samych konferencji na rzecz mini-wywiadów przeprowadzanych przed, po meczu
Wracając na ziemię takich zmian można spodziewać się za nie wcześniej, niż za 50 lat, więc nie dożyję, ale pomarzyć wolno :).

 tts0 Partyzant

Postów: 568
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 27.10.2011
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.04.2013 13:09    #2
Pomarzyć można...:P

- brak rozmów motywacyjnych(tak jak w FMC)
- brak konferencji prasowych lub "jedno pytanie na pół roku"(tak jak w FMC)
- scouting progresywny
- obszerne raporty dotyczące gry przeciwnika uwzględniające typowe schematy, ulubione zagrania etc.(tak jak mówiłeś)
- porządne narzędzie do analizy gry drużyny przeciwnej(kilka wersji temu było znacznie lepsze niż teraz!)
- przedmeczowe raporty o postawie piłkarzy na treningach
- bardziej rozbudowany moduł taktyczny uwzględniający ustawienie drużyny w różnych fazach akcji
- bardziej rozbudowany kreator stałych fragmentów gry(ten jest żałosny!)
- rozbudowana współpraca z dyrektorem sportowym umożliwiająca poproszenie o zakup gracza na konkretną pozycję/o konkretnej charakterystycze etc.
- rozbudowany trening przedmeczowy uwzględniający m. in. grę z kontry, atak pozycyjny, pressing, rzuty karne, grę długimi podaniami, grę skrzydłami etc.
- PORZĄDNY, GRYWALNY SILNIK MECZOWY!!!
"Jeszcze kiedyś powiesimy ostatniego d***kratę na kiszkach ostatniego socjalisty! "

 lancos3-11 Partyzant

Postów: 506
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 14.10.2012
Skąd: Jaworzno
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.04.2013 16:20    #3
- FM 13 z lepszym silnikiem meczowym i swobodą w tren. przedmeczowym, a także swobodę w ustawianiu SFG.
PS Idealny FM to taki, w którym będą działać moje ultradefensywne czary :-P

 kilgor1 Partyzant

Postów: 14
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 06.04.2013
Skąd: Wrocław
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.04.2013 16:49    #4
nie wiem co wy macie do rozmów motywacyjnych i konferencji... jak ktoś nie chce tego robić niech da poleci to asystentowi...

według mnie to wygląda tak:
- lepsze raporty na temat rywala ulubione zagrania, taktyka itp.
- lepszy silnik meczowy
- lepszy trening przedmeczowy
- więcej możliwośći interakcji z otoczeniem
- wieksze prawdopodobieństwo, że SI dobierze lipne ustawienie i taktyke
- możliwość skrócenia trwania meczu, a nie pomijanie fragmentów meczu, bo potem nic nie widzimy poza ocenami, wynikiem i lipną opinią asystenta, którą też możnaby ulepszyć
- możliwość zmiany umiejetności piłkarza, jeśli gra w dobrym klubie i opiekuje się nim dorby trener to żeby potencjał mógł urosnąć
- i super pomysł @undertheskin czyli egzaminu na licencje, może nie obowiązkowe, ale żeby była taka możliwość

 tts0 Partyzant

Postów: 568
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 27.10.2011
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.04.2013 18:01    #5
Tyle mamy do konferencji i rozmów motywacyjnych, że są powtarzalne do granic śmieszności. Poza tym, powierzenie ich asystentowi nie rozwiązuje problemu, ponieważ one wciąż istnieją i mają jakiś wpływ na rozgrywkę! A wiadomo - jak dasz coś do zrobienia sztucznej inteligencji, to zawsze wyjdzie ch*jowo!;) Nie można zapominać, że FM to tylko gra i takich aspektów jak konferencje prasowe, czy rozmowy motywacyjne nie da się odwzorować tak, by nie były powtarzalne, choćby nie wiem co - to jest po prostu niemożliwe z uwagi na ograniczoność gier komputerowych - dlatego trzeba z tego całkowicie zrezygnować! Btw. dobrze się to sprawdza w FM Classic;P
"Jeszcze kiedyś powiesimy ostatniego d***kratę na kiszkach ostatniego socjalisty! "

 kilgor1 Partyzant

Postów: 14
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 06.04.2013
Skąd: Wrocław
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.04.2013 18:06    #6
To prawda, że się powtarzają, ale ja wole rozgrywke z nimi niż FM Classic, ale co kto lubi :-)

 mistiq Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 19.05.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
22.06.2013 01:10    #7
Wymogi licencyjne obowiązujące w danej lidze.
Bardziej rozbudowane stałe fragmenty gry ( widok 3d w treningu), ustawianie własnych zagrań i zachowań piłkarzy w polu karnym. Kuleczki mało dają.
Doświadczenie zerowe mamy zaczynając, to opcja wyjazdu na staż w różnych klubach, przyglądanie się pracy trenerom byłaby fajna.

 Egomaniac Partyzant

Postów: 194
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 06.06.2012
Skąd: Węgrów
Poziom ostrzeżeń: 0
0
22.06.2013 07:55    #8
- trening w trybie 3D (taktyczny, stałych fragmentów)
- więcej roli zawodników na ekranie taktycznym
- ulepszenie silnika meczowego,
- rozszerzona interakcja z zawodnikami, sztabem i zarządem.
`To co chciałbym umieć wyjaśnić, to gotowość, jaką mają piłkarze i jaką ja też miałem, żeby iść za nim aż na koniec świata` - Jorge Costa o Jose Mourinho

 machaj88 Młody aktywista

Postów: 647
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 30.08.2008
Skąd: Warszawa
Poziom ostrzeżeń: 0
0
22.06.2013 10:12    #9
Poziomy trudnosci.

 Aciel Partyzant

Postów: 66
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.03.2012
Poziom ostrzeżeń: 0
0
22.06.2013 11:23    #10
Oznaczenie:
a- FM13
b- idealny FM

Wzór:
b = ~a

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.