Czy jest ktoś chętny na to, żeby się nieco rozmarzyć i napisać jak Twoim (moim, jego) zdaniem powinien wyglądać idealny Football Manager?
Według mnie powinien wyglądać mnie więcej tak:
- graficzne odwzorowanie treningu w trybie 3D (z możliwością rozrysowania schematów taktycznych przed każdym meczem i przetestowania ich podczas treningów)
- możliwość przedstawienia zarządowi własnej wizji zespołu (polityki kadrowej, transferów itd.)
- wirtualny egzamin w celu uzyskania licencji (chcesz być menedżerem to powinieneś coś wiedzieć na temat tej pracy)
- scout rozpracowujący przeciwnika powinien powiedzieć coś więcej, niż że wyjdą w ustawieniu 442 (powinien np. pokazać w trybie 3D ulubione zagrywki danej drużyny, korzystając z zapisu jej wcześniejszych spotkań)
- interakcja z zawodnikami zależna całkowicie od gracza (z możliwością osobistej rozmowy dotyczącej roli zawodnika w drużynie i konkretnego sposobu gry)
- informacje prasowe (relacje z meczu, nowości ze świata piłki itp.) w formie grafik przypominających skany artykułów prasowych
- interakcja ze sztabem szkoleniowym z możliwością przedstawienia konkretnych oczekiwań wobec danego trenera
- całkowite ukrycie określanych liczbowo atrybutów (liczyłyby się tylko statystyki oraz to, jak gra dany zawodnik, co moglibyśmy zobaczyć wybierając się na mecz i oglądając przygotowane przez asystenta fragmenty meczów z udziałem interesującego nas zawodnika
- odrobaczenie i rozbudowanie silnika meczowego, nawet kosztem dużych wymagań sprzętowych
- modyfikacja i rozbudowa trybu tekstowego komentarza tak abyśmy nie mieli do czynienia z sytuacjami, kiedy gol "po akcji całego zespołu" pada... z rzutu karnego
- zmniejszenie ilości pytań na konferencjach prasowych, zmniejszenie ilości samych konferencji na rzecz mini-wywiadów przeprowadzanych przed, po meczu
Wracając na ziemię takich zmian można spodziewać się za nie wcześniej, niż za 50 lat, więc nie dożyję, ale pomarzyć wolno .
Według mnie powinien wyglądać mnie więcej tak:
- graficzne odwzorowanie treningu w trybie 3D (z możliwością rozrysowania schematów taktycznych przed każdym meczem i przetestowania ich podczas treningów)
- możliwość przedstawienia zarządowi własnej wizji zespołu (polityki kadrowej, transferów itd.)
- wirtualny egzamin w celu uzyskania licencji (chcesz być menedżerem to powinieneś coś wiedzieć na temat tej pracy)
- scout rozpracowujący przeciwnika powinien powiedzieć coś więcej, niż że wyjdą w ustawieniu 442 (powinien np. pokazać w trybie 3D ulubione zagrywki danej drużyny, korzystając z zapisu jej wcześniejszych spotkań)
- interakcja z zawodnikami zależna całkowicie od gracza (z możliwością osobistej rozmowy dotyczącej roli zawodnika w drużynie i konkretnego sposobu gry)
- informacje prasowe (relacje z meczu, nowości ze świata piłki itp.) w formie grafik przypominających skany artykułów prasowych
- interakcja ze sztabem szkoleniowym z możliwością przedstawienia konkretnych oczekiwań wobec danego trenera
- całkowite ukrycie określanych liczbowo atrybutów (liczyłyby się tylko statystyki oraz to, jak gra dany zawodnik, co moglibyśmy zobaczyć wybierając się na mecz i oglądając przygotowane przez asystenta fragmenty meczów z udziałem interesującego nas zawodnika
- odrobaczenie i rozbudowanie silnika meczowego, nawet kosztem dużych wymagań sprzętowych
- modyfikacja i rozbudowa trybu tekstowego komentarza tak abyśmy nie mieli do czynienia z sytuacjami, kiedy gol "po akcji całego zespołu" pada... z rzutu karnego
- zmniejszenie ilości pytań na konferencjach prasowych, zmniejszenie ilości samych konferencji na rzecz mini-wywiadów przeprowadzanych przed, po meczu
Wracając na ziemię takich zmian można spodziewać się za nie wcześniej, niż za 50 lat, więc nie dożyję, ale pomarzyć wolno .
Najnowsze posty