Strona

CM Rev 4.0 - błędy i niedociągnięcia

 stefan1984 Młody aktywista

Postów: 1353
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 25.09.2010
Skąd: Posiłów
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.11.2013 09:24    #341
Pomarudzę =)
Klikniecie w SPOŁECZNOŚĆ - "Wszyscy gracze" wykopuje do błędu 404, chyba od czasu przeniesienia strony na nowy serwer. Poza tym po dodaniu nowego sezonu przenosi każdą karierę do FM 2009/2014

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 18.11.2013 o godz. 09:24

 Rem-8 Wywrotowiec

Postów: 1416
Grupa: Moderator
Dołączył: 17.03.2002
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.11.2013 09:29    #342
Potwierdzam, dzięki :) Speeeeed :P
"Hey kids rock and roll, nobody tells you where to go"

 booyak Partyzant

Postów: 86
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 02.10.2006
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Poziom ostrzeżeń: 0
0
24.11.2013 13:21    #343
[quote="booyak"]A ja nie dostałem userbara po zakupieniu FM za pośrednictwem CMRev. Trzeci raz kupuję za pośrednictwem waszej strony i trzeci raz ta sama sytuacja - muszę upominać się o userbar. Mail na keye.pl taki sam jak na CMRev.[/quote]
Podbijam bo widzę że nikogo to nie zainteresowało.

 afromen86 Partyzant

Postów: 4
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 15.11.2011
Skąd: Zawiercie
Poziom ostrzeżeń: 0
0
29.11.2013 19:05    #344
błąd 404 na polish media changes dla FM2014 (i nie tylko!), brak linku lustrzanego pozdro

 bartekr Młody aktywista

Postów: 1728
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 16.08.2009
Skąd: ZCH/FSD
Poziom ostrzeżeń: 0
0
29.11.2013 19:13    #345
Linki lustrzane są lecz mało widoczne. Małe niebieskie kwadraciki z numerkami pod opisem pliku ;)
"Możemy mieć zastępcę Giggsa, Scholesa czy Ronaldo, ale nigdy nie zastąpimy Sir Alexa Fergusona" - Eric Cantona

 Speed El Commendante

Postów: 1318
Grupa: Administrator
Dołączył: 24.01.2002
Skąd: Poznań
Poziom ostrzeżeń: 0
0
29.11.2013 19:36    #346
Userbary będą dzisiaj aktualizowane, nie wynika to z naszej złej woli, tylko z procedur przekazywania e-maili na linii CM Rev - Partner.

Przepraszamy za opóźnienia.
Dumnie od 2002 roku z CM Revolution

 A. De Raph Wicepremier Rewolucji

Postów: 2660
Grupa: Administrator
Dołączył: 17.03.2002
Skąd: Rzekuń/Koszalin
Poziom ostrzeżeń: 0
0
29.11.2013 21:18    #347
[quote="booyak"][quote="booyak"]A ja nie dostałem userbara po zakupieniu FM za pośrednictwem CMRev. Trzeci raz kupuję za pośrednictwem waszej strony i trzeci raz ta sama sytuacja - muszę upominać się o userbar. Mail na keye.pl taki sam jak na CMRev.[/quote]
Podbijam bo widzę że nikogo to nie zainteresowało.[/quote]

Napisz mi w donosie email jakiego użyłeś na keye.pl proszę.
"O czwartej czterdzieści osiem
gdy odwiedzi mnie desperacja
powieszę się
wsłuchana w oddech Osoby, którą kocham"
Sarah Kane - 4.48 Psychosis

Moje Depesze - czytajcie, oceniajcie, komentujcie!

 romantico Partyzant

Postów: 1809
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.11.2010
Skąd: Szczecin/Katowice
Poziom ostrzeżeń: 0
0
30.11.2013 10:30    #348
W moim przypadku jest to samo : serwis obiecuje gruszki na wierzbie, bo jak inaczej nazwać to, że trzeba upominać się o to co było obiecane przy zakupie FM'a za pomocą strony serwisu..
To chyba rolą ludzi z serwisu jest to by dotrzeć do osób, które zakupiły przez keye klucze, a nie oczekiwać, że jak ktoś się upomni to wtedy będziemy działać.
Efekt będzie taki, że następnym razem wydam te kilka złotych więcej, ale zagram na nosie osobom, które widocznie do serca wzięły sobie przysłowie "obiecanki - cacanki a ...............". Usprawiedliwianie sie tym, że są problemy na linii serwis - partner są tutaj po prostu śmieszne. Co mnie obchodzi to, że nie umiecie się dogadać? Kupiłem ją przed premierą, więc ponad miesiąc temu. Partner i serwis zysk z tego już dawno mają ale zwykły user serwisu musi się upominać - nikt tu nawet nie pomyśli by to wynagrodzić
By wyprzedzić pytanie jaki miałem mail : inny niż tutaj (), ale czy coś to zmienia? Można dotrzeć do tych osób, a partnera zmienić.

// Edytowano 3 razy, ostatni raz 30.11.2013 o godz. 10:40

 Speed El Commendante

Postów: 1318
Grupa: Administrator
Dołączył: 24.01.2002
Skąd: Poznań
Poziom ostrzeżeń: 0
0
30.11.2013 12:09    #349
[quote="romantico"]W moim przypadku jest to samo : serwis obiecuje gruszki na wierzbie, bo jak inaczej nazwać to, że trzeba upominać się o to co było obiecane przy zakupie FM'a za pomocą strony serwisu..
To chyba rolą ludzi z serwisu jest to by dotrzeć do osób, które zakupiły przez keye klucze, a nie oczekiwać, że jak ktoś się upomni to wtedy będziemy działać.
Efekt będzie taki, że następnym razem wydam te kilka złotych więcej, ale zagram na nosie osobom, które widocznie do serca wzięły sobie przysłowie "obiecanki - cacanki a ...............". Usprawiedliwianie sie tym, że są problemy na linii serwis - partner są tutaj po prostu śmieszne. Co mnie obchodzi to, że nie umiecie się dogadać? Kupiłem ją przed premierą, więc ponad miesiąc temu. Partner i serwis zysk z tego już dawno mają ale zwykły user serwisu musi się upominać - nikt tu nawet nie pomyśli by to wynagrodzić
By wyprzedzić pytanie jaki miałem mail : inny niż tutaj (), ale czy coś to zmienia? Można dotrzeć do tych osób, a partnera zmienić.[/quote]

Wyobraź sobie, że piszesz bezpodstawne oskarżenia, wyjaśnię Ci dlaczego:
1) w newsach informujących o sprzedaży podkreślamy, aby:
[quote]Wszystkie gratisy o których mowa powyżej będą dodawane po dokonaniu pozytywnej weryfikacji Waszych zamówień - prosimy aby adres email na keye.pl był zgodny z adresem email na CM Revolution.[/quote]
to jest jedyny obecnie możliwy sposób weryfikacji. Co ciekawe, TYLKO ok. 50% osób podaje te same adresy.

2) bonusy przyznawane są przez automat - my dostajemy listę emaili od Partnera, na tej podstawie użytkownikom o takim samym emailu w naszej bazie przyznajemy bonus

UWAGA: to jest cały proces!

Nie tłumaczymy się problemami przy współpracy z partnerem - wyjaśniłem jedynie, że od ostatniej aktualizacji minęło więcej już trochę czasu i przeprosiłem za dłuższy okres aktualizacji. W tym roku aktualizacja odbywała się w ogóle z opóźnieniami, ponieważ mieliśmy równolegle przenosiny serwera i bardzo dużo akcji technicznych z tym związanych - za to też przepraszamy. Na koniec, przeprosić możemy za to, że proces zamówienia nie odbywa się w pełni automatycznie na naszej stronie (a jest na stronie partnera), ale niestety możliwości techniczne nie pozwoliły na inne rozwiązanie.

Ostatnia aktualizacja bonusów odbyła się wczoraj, ale nadal tylko 50% z automatu zostało przypisanych do bonusów - nie jest to nasza wina. Twój email nadał się nie zgadza, także podczas wczorajszej aktualizacji co jest oczywiste. Gdybyś zastosował się do prośby, aby podać ten sam adres, już dawno miałbyś obiecane bonusy przypisane do swojego konta. Pisanie, że mamy w nosie osoby wspomagające serwis jest kłamstwem, a grożenie, że za rok na pewno nie kupisz od nas, jest dziwne, bo obsmarowujesz nas z powodu swojego niedopatrzenia. To nie jest fair, ale nie zamierzamy nikogo zmuszać do tego by kupował w naszej ofercie.

Podsumowując,
A) Jeżeli ktoś nie podał świadomie swojego maila, to uznajemy, że bonusów od nas po prostu nie chce i mu na nich nie zależy, ale i tak postanowił skorzystać z oferty, za co mu dziękujemy, bo dokłada cegiełkę do rozwoju serwisu.

B) Jeżeli ktoś podał nieświadomie inny adres email, to 1) takiej osobie także dziękujemy za dołożenie cegiełki do rozowju serwisu oraz 2) uznajemy, że taka osoba zgłosi się po swoje bonusy chociażby w komentarzach do newsa o pre-order, lub w komentarzu w takim temacie jak tutaj. Wtedy dokonujemy ręcznej weryfikacji: pytamy Użytkownika o adres email, jaki podał u Partnera kupując grę, następnie weryfikujemy to na liście otrzymanych emaili - jeśli się zgadza, to przyznajemy bonus.

Weryfikację technicznie obsługuje A. De Raph, więc w poniedziałek (bo dziś i jutro go raczej nie będzie online) zajmie się Twoją sprawą.

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 30.11.2013 o godz. 12:12

Dumnie od 2002 roku z CM Revolution

 bartekr Młody aktywista

Postów: 1728
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 16.08.2009
Skąd: ZCH/FSD
Poziom ostrzeżeń: 0
0
30.11.2013 12:54    #350
Jest problem z wyświetlaniem nagłówków w fileplanet. Tj. Nie ma obrazków: Opis, Słowa kluczowe, Mirrory i Pobierz ten plik ;//
"Możemy mieć zastępcę Giggsa, Scholesa czy Ronaldo, ale nigdy nie zastąpimy Sir Alexa Fergusona" - Eric Cantona

Strona

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution