Pomarudzę =)
Klikniecie w SPOŁECZNOŚĆ - "Wszyscy gracze" wykopuje do błędu 404, chyba od czasu przeniesienia strony na nowy serwer. Poza tym po dodaniu nowego sezonu przenosi każdą karierę do FM 2009/2014
// Edytowano 1 raz, ostatni raz 18.11.2013 o godz. 09:24
[quote="booyak"]A ja nie dostałem userbara po zakupieniu FM za pośrednictwem CMRev. Trzeci raz kupuję za pośrednictwem waszej strony i trzeci raz ta sama sytuacja - muszę upominać się o userbar. Mail na keye.pl taki sam jak na CMRev.[/quote]
Podbijam bo widzę że nikogo to nie zainteresowało.
[quote="booyak"][quote="booyak"]A ja nie dostałem userbara po zakupieniu FM za pośrednictwem CMRev. Trzeci raz kupuję za pośrednictwem waszej strony i trzeci raz ta sama sytuacja - muszę upominać się o userbar. Mail na keye.pl taki sam jak na CMRev.[/quote]
Podbijam bo widzę że nikogo to nie zainteresowało.[/quote]
Napisz mi w donosie email jakiego użyłeś na keye.pl proszę.
"O czwartej czterdzieści osiem
gdy odwiedzi mnie desperacja
powieszę się
wsłuchana w oddech Osoby, którą kocham"
Sarah Kane - 4.48 Psychosis
W moim przypadku jest to samo : serwis obiecuje gruszki na wierzbie, bo jak inaczej nazwać to, że trzeba upominać się o to co było obiecane przy zakupie FM'a za pomocą strony serwisu..
To chyba rolą ludzi z serwisu jest to by dotrzeć do osób, które zakupiły przez keye klucze, a nie oczekiwać, że jak ktoś się upomni to wtedy będziemy działać.
Efekt będzie taki, że następnym razem wydam te kilka złotych więcej, ale zagram na nosie osobom, które widocznie do serca wzięły sobie przysłowie "obiecanki - cacanki a ...............". Usprawiedliwianie sie tym, że są problemy na linii serwis - partner są tutaj po prostu śmieszne. Co mnie obchodzi to, że nie umiecie się dogadać? Kupiłem ją przed premierą, więc ponad miesiąc temu. Partner i serwis zysk z tego już dawno mają ale zwykły user serwisu musi się upominać - nikt tu nawet nie pomyśli by to wynagrodzić
By wyprzedzić pytanie jaki miałem mail : inny niż tutaj (), ale czy coś to zmienia? Można dotrzeć do tych osób, a partnera zmienić.
// Edytowano 3 razy, ostatni raz 30.11.2013 o godz. 10:40
[quote="romantico"]W moim przypadku jest to samo : serwis obiecuje gruszki na wierzbie, bo jak inaczej nazwać to, że trzeba upominać się o to co było obiecane przy zakupie FM'a za pomocą strony serwisu..
To chyba rolą ludzi z serwisu jest to by dotrzeć do osób, które zakupiły przez keye klucze, a nie oczekiwać, że jak ktoś się upomni to wtedy będziemy działać.
Efekt będzie taki, że następnym razem wydam te kilka złotych więcej, ale zagram na nosie osobom, które widocznie do serca wzięły sobie przysłowie "obiecanki - cacanki a ...............". Usprawiedliwianie sie tym, że są problemy na linii serwis - partner są tutaj po prostu śmieszne. Co mnie obchodzi to, że nie umiecie się dogadać? Kupiłem ją przed premierą, więc ponad miesiąc temu. Partner i serwis zysk z tego już dawno mają ale zwykły user serwisu musi się upominać - nikt tu nawet nie pomyśli by to wynagrodzić
By wyprzedzić pytanie jaki miałem mail : inny niż tutaj (), ale czy coś to zmienia? Można dotrzeć do tych osób, a partnera zmienić.[/quote]
Wyobraź sobie, że piszesz bezpodstawne oskarżenia, wyjaśnię Ci dlaczego:
1) w newsach informujących o sprzedaży podkreślamy, aby:
[quote]Wszystkie gratisy o których mowa powyżej będą dodawane po dokonaniu pozytywnej weryfikacji Waszych zamówień - prosimy aby adres email na keye.pl był zgodny z adresem email na CM Revolution.[/quote]
to jest jedyny obecnie możliwy sposób weryfikacji. Co ciekawe, TYLKO ok. 50% osób podaje te same adresy.
2) bonusy przyznawane są przez automat - my dostajemy listę emaili od Partnera, na tej podstawie użytkownikom o takim samym emailu w naszej bazie przyznajemy bonus
UWAGA: to jest cały proces!
Nie tłumaczymy się problemami przy współpracy z partnerem - wyjaśniłem jedynie, że od ostatniej aktualizacji minęło więcej już trochę czasu i przeprosiłem za dłuższy okres aktualizacji. W tym roku aktualizacja odbywała się w ogóle z opóźnieniami, ponieważ mieliśmy równolegle przenosiny serwera i bardzo dużo akcji technicznych z tym związanych - za to też przepraszamy. Na koniec, przeprosić możemy za to, że proces zamówienia nie odbywa się w pełni automatycznie na naszej stronie (a jest na stronie partnera), ale niestety możliwości techniczne nie pozwoliły na inne rozwiązanie.
Ostatnia aktualizacja bonusów odbyła się wczoraj, ale nadal tylko 50% z automatu zostało przypisanych do bonusów - nie jest to nasza wina. Twój email nadał się nie zgadza, także podczas wczorajszej aktualizacji co jest oczywiste. Gdybyś zastosował się do prośby, aby podać ten sam adres, już dawno miałbyś obiecane bonusy przypisane do swojego konta. Pisanie, że mamy w nosie osoby wspomagające serwis jest kłamstwem, a grożenie, że za rok na pewno nie kupisz od nas, jest dziwne, bo obsmarowujesz nas z powodu swojego niedopatrzenia. To nie jest fair, ale nie zamierzamy nikogo zmuszać do tego by kupował w naszej ofercie.
Podsumowując,
A) Jeżeli ktoś nie podał świadomie swojego maila, to uznajemy, że bonusów od nas po prostu nie chce i mu na nich nie zależy, ale i tak postanowił skorzystać z oferty, za co mu dziękujemy, bo dokłada cegiełkę do rozwoju serwisu.
B) Jeżeli ktoś podał nieświadomie inny adres email, to 1) takiej osobie także dziękujemy za dołożenie cegiełki do rozowju serwisu oraz 2) uznajemy, że taka osoba zgłosi się po swoje bonusy chociażby w komentarzach do newsa o pre-order, lub w komentarzu w takim temacie jak tutaj. Wtedy dokonujemy ręcznej weryfikacji: pytamy Użytkownika o adres email, jaki podał u Partnera kupując grę, następnie weryfikujemy to na liście otrzymanych emaili - jeśli się zgadza, to przyznajemy bonus.
Weryfikację technicznie obsługuje A. De Raph, więc w poniedziałek (bo dziś i jutro go raczej nie będzie online) zajmie się Twoją sprawą.
// Edytowano 1 raz, ostatni raz 30.11.2013 o godz. 12:12
Najnowsze posty