Nie wiem czy się da tak zrobić jak piszesz. Ponieważ przypuszczałem,że pewne atrybuty są ze sobą powiązane gdyż rosły zazwyczaj jednocześnie w którejś ze starszych wersji FM zrobiłem mały eksperyment. Stworzyłem w edytorze dwóch identycznych piłkarzy, którzy wszystkie atrybuty mieli ustawione na wartość 10. DO tego PA i CA też jakieś średnie. Jakie było moje zdziwienie gdy uruchomiłem grę, gdy okryłem,że stworzony w grze pilkarz nie ma atrybutów 10. Niektóre były zmodyfikowane i miały wartość chyba 14 jeśli dobrze pamiętam albo 12. Moim zdaniem dowodzi to albo powiązania atrybutów za sobą albo PA i CA mają jakiś wpływ. Nie testowałem na najnowszych wersjach FM.
Druga sprawa: To do jakiej kategorii należy dany atrybut raczej wiadomo. Bardziej chodzi mi o ich wzajemne powiązania. Np. Jakie atrybuty sa brane pod uwagę przy strzale i w jakich proporcjach. Tego już nie wyczytasz z kółka, które wkleiłeś.
Co do pkt 2 owszem atrybuty fajnie jak widać ale nie znasz ich korelacji więc szczególnie w niższych ligach gdzie zawodnicy mają jedne atrybuty stosunkowo wysokie a inne bardzo niskie ciężko ci będzie ocenić przydatność zawodnika w porównaniu z innym.
Co do pkt 3 całkowicie się z Tobą zgadzam. Polecenia prawdopodobnie mają "ukryte funkcje" które nie są opisane.
Druga sprawa: To do jakiej kategorii należy dany atrybut raczej wiadomo. Bardziej chodzi mi o ich wzajemne powiązania. Np. Jakie atrybuty sa brane pod uwagę przy strzale i w jakich proporcjach. Tego już nie wyczytasz z kółka, które wkleiłeś.
Co do pkt 2 owszem atrybuty fajnie jak widać ale nie znasz ich korelacji więc szczególnie w niższych ligach gdzie zawodnicy mają jedne atrybuty stosunkowo wysokie a inne bardzo niskie ciężko ci będzie ocenić przydatność zawodnika w porównaniu z innym.
Co do pkt 3 całkowicie się z Tobą zgadzam. Polecenia prawdopodobnie mają "ukryte funkcje" które nie są opisane.
Najnowsze posty