Czy jest to normalne że tworząc nową grę u niektórych piłkarzy atrybuty są mniejsze niż np. przy wcześniejszej grze (savie).? (oczywiście na tej samej wersji itd.) Nie chodzi mi tu o piłkarzy którzy maja atryubuty losowe tylko u pozostałych.
np. tworząc nową grę itd. dany zawodnik ma np. 3 ważne atrybuty na 17,17,16 (przykładowo). Tworząc nową grę np. przy postanowieniu przejęcia innej drużyny od początku, po wczytaniu bazy danych, gry, itd. dany piłkarz ma mniejsze atrybuty niż przykładowo w poprzedniej grze, zamiast tych 17,17,16... ma np.16,16,14...? Mam tak z kilkoma zawodnikami których porównywałem jak się wczytali w nowej rozgrywce.
Czy jest to normalne że piłkarzom przy tworzeniu nowej gry atrybuty dobierają się w jakiś sposób losowo, nie mam na myśli wszystkich atrybutów ale tam kilka poszczególnych.(np. raz dany atrybut o jeden więcej innym razem o jeden mniej) Bo trochę to irytuję jak tworzę nową grę i dany zawodnik który wyglądał imponująco we wcześniejszej grze teraz jego najważniejsze atrybuty są np. o 1 lub 2 mniejsze...
I najważniejsze...( bo myślę że pewnie tak jest)... Czy w takim układzie gdy dane atrybuty załadowały się o 1,2 mniejsze niż zwykle to czy przez to zawodnik szybciej na treningu odrobi te atrybuty i szybciej mu podskoczą i powrócą do normalności, do wyższej wartości. Do takiej którą przeważnie miał na początku w poprzednich grach.
Może jest tak że jak się załaduję mniejsza trochę wartość danego atrybutu to dany piłkarz ją szybko odzyska (podskoczy mu) poprzez trening a jak mu się załadowała wyższa niż zwykle to może szybciej spaść. itd.
Proszę o opinie w tej sprawie.
pozdrawiam.
np. tworząc nową grę itd. dany zawodnik ma np. 3 ważne atrybuty na 17,17,16 (przykładowo). Tworząc nową grę np. przy postanowieniu przejęcia innej drużyny od początku, po wczytaniu bazy danych, gry, itd. dany piłkarz ma mniejsze atrybuty niż przykładowo w poprzedniej grze, zamiast tych 17,17,16... ma np.16,16,14...? Mam tak z kilkoma zawodnikami których porównywałem jak się wczytali w nowej rozgrywce.
Czy jest to normalne że piłkarzom przy tworzeniu nowej gry atrybuty dobierają się w jakiś sposób losowo, nie mam na myśli wszystkich atrybutów ale tam kilka poszczególnych.(np. raz dany atrybut o jeden więcej innym razem o jeden mniej) Bo trochę to irytuję jak tworzę nową grę i dany zawodnik który wyglądał imponująco we wcześniejszej grze teraz jego najważniejsze atrybuty są np. o 1 lub 2 mniejsze...
I najważniejsze...( bo myślę że pewnie tak jest)... Czy w takim układzie gdy dane atrybuty załadowały się o 1,2 mniejsze niż zwykle to czy przez to zawodnik szybciej na treningu odrobi te atrybuty i szybciej mu podskoczą i powrócą do normalności, do wyższej wartości. Do takiej którą przeważnie miał na początku w poprzednich grach.
Może jest tak że jak się załaduję mniejsza trochę wartość danego atrybutu to dany piłkarz ją szybko odzyska (podskoczy mu) poprzez trening a jak mu się załadowała wyższa niż zwykle to może szybciej spaść. itd.
Proszę o opinie w tej sprawie.
pozdrawiam.
Najnowsze posty