Strona

Reputacja klubu

 Rafal9116 Partyzant

Postów: 143
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 14.08.2007
Skąd: Toruń
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.07.2008, 17:06    Pytanie
Witam mam pewien dość poważny problem. Gram Lechem Poznań i mam rok 2016. Mój klub co roku wygrywa ligę, co roku walczy z sukcesami w pucharach polski i nawet co roku wychodzi z fazy grupowej Ligii Mistrzów( ostatnio 1/2 LM) a mimo to moi piłkarze są tak ambitni że co roku muszę sprzedawać kilku wartościowych graczy mojej drużyny.Problem mam także z transferami bo żeby się liczyć w Europie to trzeba sprowadzać dobrych grajków a ci nie chcą przychodzić nawet tacy z np Partizana lub ligi Bułgarskiej czy Rosyjskiej. Co mogę zrobić żeby lepsi gracze chcieli do mnie przychodzić? Co mam robić aby ranga ligi kraju klubu itp wzrosła?

 brutalny_kazik Żołnierz frontu ideologicznego

Postów: 767
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 07.07.2007
Skąd: Strzegom
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.07.2008 12:33    #40
Nie.

 Rafal9116 Partyzant

Postów: 143
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 14.08.2007
Skąd: Toruń
Poziom ostrzeżeń: 0
0
22.07.2008 02:50    #41
Zamykając temat znalazłem odpowiedź na dręczące mnie pytanie

Dlaczego do mojego klubu nie przychodzą obcokrajowcy
Żeby do twojego klubu przyszli dobrze grający obcokrajowcy twój klub musi spełnić kilka czynników:

# Reputacja klubu (club reputation)- twój klub musi być znany, gdyż stranieri nie chcą pałętać się poniższych ligach, ani po słabych klubach. Klub także musi osiągaćsukcesy na arenie krajowej i międzynarodowej. Reputacje klubu możeszsprawdzić w edytorze bądź w FMM. Reputacja jest wyrażona liczbą od 1 do10000 (1 najsłabszy, 10000 najlepszy).

# Reputacja kraju (country reputation) - kraj, wktórym grać ma nasz obcokrajowiec, musi być znany, a jego reprezentacjadobra. Reputacje kraju możesz sprawdzić w edytorze bądź w FMM.Reputacja jest wyrażona liczbą od 1 do 10000 (1 najsłabszy, 10000najlepszy).

# Reputacja ligi (league reputation) - liga wktórej grasz musi być znana, ceniona i z której łatwo można sięwypromować. Reputacje ligi możesz sprawdzić w edytorze bądź w FMM.Reputacja jest wyrażona liczbą od 1 do 20 (1 najsłabsze, 20 najlepsze).

# Poziom rozwinięcia kraju (country development)- kraj w którym ma grać obcokrajowiec, ma spełnić jego oczekiwania i masię mu dobrze w nim żyć. Poziom rozwinięcia jest określany trzemasłowami: Trzeci Świat, Rozwijający się oraz Rozwinięty. W pierwszymżyje się najgorzej i stranieri z chęcią tam nie będą przychodzili, a doostatniego będą walić drzwiami i oknami. Poziom rozwinięcia krajumożesz sprawdzić w edytorze bądź w FMM. Poziom jest wyrażony liczbą od1 do 20 (1 najsłabsze, 20 najlepsze).

# Poziom ekonomiczny kraju (economic factor) -kraj w którym ma grać obcokrajowiec, ma spełnić jego oczekiwania i masię mu dobrze w nim żyć. Poziom ekonomiczny kraju możesz sprawdzić wedytorze bądź w FMM. Poziom jest wyrażony liczbą od 1 do 20 (1najsłabsze, 20 najlepsze).

Wnioskując im kraj jest bardziej znany, ma dobrą ligę, im bardziejrozwinięty, tym obcokrajowcy chętniej grają dla klubów tego kraju.


Strona

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.