Dodatkowo możesz jeszcze dokonać np 2 zmian w odstępie np 5 minut. Wpuszczasz jakiegoś silnego pomocnika (by wzmocnić zmęczony zapewne środek pola) w powiedzmy 80 minucie po czym skrzydłowego lub napastnika w 85 minucie. Dzięki temu nie dość że 'kradniesz' trochę czasu (zmiana trochę trwa) to jeszcze wpuszczasz jak pisze Godman świeże siły które będą mogły szarpać atakami. Jeśli wprowadzisz skrzydłowego to w polecaniach ustaw "ataki skrzydłami" i ustaw go jako np odgrywającego i poleć piłkarzom zagrania do odgrywającego. Dzięki temu świeży piłkarz będzie częściej kierował grą, dodatkowo możesz polecić by piłkarze "oddawali strzały z każdej pozycji" (o ile gracze ze środka pola i z napadu mają w miarę wysokie atrybuty 'strzałów z dystansu'
bo dzięki temu zawsze jest szansa że uderzona z dystansu piłka lecąca w światło bramki (jeśli do niej nie wpadnie) to może zostanie sparowana przez bramkarza i wyleci na rzut rożny = wykonujesz stały fragment gry czyli nie dość że znów trochę czasu upłynie nim go wykonasz to jeszcze masz szansę na zdobycie gola.
O oczywistości o której pisał Bolson by 'grać na czas' nie będę się nawet rozpisywał. Jeśli twoi skrzydłowi nie są błyskotliwi i szybcy i mają problemy z rajdami wzdłuż linii (i nie nakażesz 'grać skrzydłami'
a twoi piłkarze z drugiej linii słabo strzelają z dystansu (nie ustawisz 'oddawania strzałów z każdej pozycji'
to możesz spróbować grać piłką, wymieniać krótkie podania i starać się jak najbardziej przy niej utrzymywać. Niby to banalne i oczywiste ale jeśli w takiej sytuacji ustawisz się hiperofensywnie i będziesz grał długimi podaniami to jest wielce prawdopodobne że rywal przejmie piłkę i wyprowadzi groźną kontrę.
Możesz też spróbować w końcówce (ale to dość ryzykowne) grać na spalone. Jeśli twoim obrońcom (z dobrym 'ustawianiem się' i 'przewidywaniem'
uda się łapać rywala na spalonym - no to znów będziesz wykonywać sfg a co za tym idzie znów 'kradniesz' cenny czas.
Najnowsze posty